środa, 7 marca 2018

Oniricon cz. 383

Śniło mi się, że:







- pomyślałem, że w książkach Sapkowskiego czarownice są piękne jak anioły, lecz mordują nienarodzone dzieci jak diabły, co pokazuje jak działa szatan,
- w czasie Wielkiego Postu, kiedy spadło dużo śniegu wziąłem udział w kuligu razem ze szlachcicem, miałem wątpliwości czy dobrze robię, lecz rozwiał je jadący ze mną biskup, kulig polegał na odwiedzaniu domów i ucztowaniu w nich, dojechaliśmy do sanktuarium gdzie przechowywano zasuszone zwłoki mnicha i zakonnicy; były one bardzo małe i pokryte szarą, pomarszczoną skórą; mumie te ożyły i zaczęły mówić min. o tym, że koniec świata nastąpi po XIII wieku i że XIII wiek już się kończy, w czasie kuligu spotkałem dawno niewidzianego Pietera ov Küjvisa,
- Sławomira zadzwoniła do biskupa, aby zapytać go o coś w sprawie wiary, lecz biskup przyrządzał sobie kolację i nie miał ochoty na rozmowę co zraziło ją do chrześcijaństwa,







- dostałem cukierki od półdiabła, lecz kiedy się dowiedziałem, że jest demonem, przepędziłem go modlitwą ,,Zdrowaś Maryjo'', tymczasem Babcia chciała bić mnie paskiem za lenistwo, lecz złapałem za pasek i nie pozwoliłem się bić,








- żyłem w fantastycznym świecie w pogańskiej Polsce, gdzie mieszkałem w bloku i razem z rodziną słuchałem Radia Antares; Antares to jedno z imion Mokoszy, lecz później dowiedziałem się, że to także imię diabła,
- słuchałem o głupiej feministce kłócącej się z mężem, a na moich oczach po łóżku chodziły liczne wszy z Kosmosu,
- porównywałem wielkość alki olbrzymiej i pingwina królewskiego,







- pewna kobieta miała syna Sen i córkę Śmierć, rodzeństwo to leżało zmasakrowane w kanale ściekowym,
- byłem na basenie z panem Martinusem ov Simcassem całkiem nagi, lecz potem założyłem kąpielówki, jakaś kobieta pokazała mi toaletę,







- jakaś policjantka weszła do klubu nocnego i zaczęła obnażać do reszty blondynkę w białych majtkach,
- po studiach musiałem powtarzać liceum,
- mówiłem znajomym, że Sławomira ,,ma dobre serce, ale po złej stronie''; wytłumaczyłem jej, że znaczy to, iż choć ma dobre intencje, wybiera zło jakim są lewackie ideologie i że dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane,







- zobaczyłem hybrydę murzyńskiej księżniczki Tiany z niebieskim indykiem; miała tułów księżniczki wyrastający z szyi indyka,







- oglądałem anime o pojedynku dwóch wojowników przerzucających sobie magiczny kryształ; w tym klejnocie uwięzione były na trzech poziomach księżniczki Disneya, Pocahontas zamieniła się w latynoską księżniczkę Elenę z Avaloru i rozbiła nogą klejnot, a wtedy w zewnętrznym świecie zapanował pokój. 

1 komentarz: