niedziela, 7 października 2018

Oniricon cz. 435

Śniło mi się, że:






- w ,,Mistrzu i Małgorzacie'' w różowym domu w Moskwie zjawił się Cthulhu, po Rosji skakały i biegały kangury i emu, zaś Andriej Fokicz Sokow kupił konserwę rybną od Murzyna z Oregonu i Malezji, która została diabelską mocą przeniesiona do kraju pochodzenia,
- Jezus Chrystus żył na Atlantydzie, a po swoim zmartwychwstaniu rozdwoił się i pożeglował jednocześnie do imperium rzymskiego i Nowego Świata,








- na mapie przedstawiającej ziemie zamieszkane przez Indian i Papuasów zobaczyłem wizerunek pterozaura bez skrzydeł pokrytego granatowym futrem, mającego cztery łapy i długi ogon,






- pisałem opowiadanie o tym jak w erze siódmej dorosły ryś został przez małego rysia fałszywie oskarżony o pedofilię, sędziami byli egipski Sfinks i bogini Neith,






- pojechałem do Zagrzebia, gdzie lekarz skryty za szybą dał mi lekarstwo i kazał sobie zapłacić w centach, mówiłem Sławomirze, że wszystkim politykom powinno się wszczepić serum prawdy, aby zawsze byli uczciwi,









- jadąc do Medjugorie przejeżdżałem przez Rumunię, gdzie byłem świadkiem powodzi,
- pewien ksiądz charyzmatyk nauczał, że Jezus Chrystus w Niebie zabił złego patriarchę Jobata ku radości jego żony i dzieci,









- rzymski cesarz Decjusz, który wybudował sobie willę w Analapii, walczył z Indianami; do Ameryki Północnej dostał się z pomocą Sławomiry, która pożyczyła mu czarodziejską szatę z kruczych piór,








- w ,,Biblii'' jest wzmianka o owłosionej żmii z Algierii,







- Salome, córka Hija, która domagała się głowy św. Jana Chrzciciela została uznana za świętą,







- byłem w jakimś ośrodku wypoczynkowym gdzie chodziłem w samych majtkach, zaś białe konie z miejscowej stadniny uciekły i zaczęły biegać po ulicy, odsunąłem się, aby mnie nie stratowały,
- wymyśliłem, że Dominik to po starokrasnemu ,,Dominucus'', a chłopak o tym imieniu śmiał się z tego,







- Hefajstos uratował życie Afrodycie, nosił skrzydlaty hełm i sandały Hermesa; razem z jakąś kobietą szukałem przedstawiającego go obrazku w Internecie, lecz nie mogłem go znaleźć,








- istnieje rasa psa rottweiler wilczy,
- w wierzeniach ludowych wszyscy adwokaci są masonami; ubrałem garnitur i chciałem pójść na egzamin do szkoły, aby to napisać,
- ok. 1901 lu 1911 roku na Węgrzech i we Wrocławiu usunięto oświetlenie elektryczne z katedry jako niezgodne z tradycją, przywrócono je dopiero na początku XXI wieku,







- Andrzej Trepka pisał o Benedykcie Dybowskim, że zajmował się też kryptozoologią i gdyby odkrył geparda królewskiego, inne kryptydy już czekałyby na swych ilustratorów i opisy,








- niedźwiedź polarny Gotard Urmeier mówił Sławomirze, że w wodach polarnych u wybrzeży Norwegii żyje mnóstwo smoków morskich ,,o jakich nie śniło się filozofom''. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz