czwartek, 3 października 2024

Oniricon cz. 1059

         Śniło mi się, że:



- Marlena Dietrich zamieniła się na wybiegu dla modelek w Murzynkę, ale zaraz potem odzyskała biały kolor skóry, 

- chłopiec i dziewczynka trafili do rodziny zastępczej, kiedy spali, Grzybacz - starszy od nich syn gospodarza próbował zabić chłopca we śnie, kładąc mu na twarzy ciężką książkę,



- postanowiono, że lekcje biologii połączonej z religią będą się odbywały trzy razy w tygodniu,



- ucieszyłem się, że w niedzielę zjem ciasto z bitą śmietaną,




- spotkałem na mieście młodą Ukrainkę, której sięgałem zaledwie do piersi i wyraziłem podziw dla jej wysokiego wzrostu,



- w katedrze w Olsztynie luteranie i prawosławni rytualnie bili swoje dzieci rzemieniami, lecz katolicy nie robili tego,



- Bachus i Pan urządzili zawody sportowe,



- Kasia Babis nagrała na you tube filmik ,,Polityka 1'' o USA,



- w czasie wielkiego balu u szatana Małgorzata wykąpała się we krwi, aby sparodiować chrzest, a następnie jadła zwłoki złożonego w ofierze barona Meigla,




- Mołdawia, Rumunia, Portugalia i Grecja będą okupowały Rosję,



- kiedy poszedłem do lasu na grzybobranie, na moich oczach z trawy zaczęły wyrastać grzyby podobne do żółtych palców oraz do różowego śluzu, pokrytego czarnymi plamami,



- byłem na szkolnej stołówce razem z Kopciuszkiem i golemem, wlałem olej jadalny do szklanego dzbana z czerwonym sokiem, potem spotkałem św. Piotra, który patrzał z dezaprobatą,

- zdenerwowałem się gdy tramwaj wywiózł mnie tam gdzie nie chciałem,



- Andrzej Pilipiuk napisał na blogu, że jest ostatnim  z Jaworowych Ludzi, którzy cenią literaturę rosyjską,



- odwiedziłem trzy urocze, kilkuletnie córki Neila Gaimana i zastanawiałem się czy ich ojciec nie wstydził się przy nich wykorzystywać seksualnie swojej pracownicy, byłem pewny, że imię Neil znaczy Janusz,


- w pakistańskiej wiosce spotkałem Hunzów, którzy wyjawili mi, że sekret ich długowieczności polega na unikaniu alkoholu, tytoniu i krzyczenia na dzieci,




- zastanawiałem się i pytałem o to Rafała Dębskiego oraz Pana Wydawcę, czy gdyby Adam Michnik umarł i ,,Gazeta Wyborcza'' przestałaby się ukazywać, moje opowiadania, krytykujące ideologię LGBT mogłyby się ukazać drukiem, doszedłem jednak do wniosku, że na to w Polsce jest za dużo lewaków,




- Jerzy Urban przybył na konferencję, zaproszony przez Josefa Goebbelsa, w latach 80 - tych XX wieku obiecywał wysłanie materacy polskim bezdomnym w USA, początkowo katecheta, pan Andreus ov Leovishiner czytał ,,Nie'', dopóki na jego łamach nie zaczęły się ataki na Kościół, po śmierci Urbana diabeł ucieszył się, że piekło zyskało dobrego rzecznika. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz