niedziela, 17 grudnia 2017

Oniricon cz. 357

Śniło mi się, że:

- mówiłem, że w mitologii indyjskiej są postaci podobne do Jonasza i Symeona, ale i tak wolę chrześcijaństwo,






- Ińsko założyli Inkowie (wymyślone na jawie),







- Aladyn i Jasmina trafili do więzienia gdzie kazano im nosić pasiaste stroje,
- poszedłem z Pavlasem ov Vidłarem na Dni Morza na Wałach Chrobrego w Szczecinie, podczas których śniada i czarnowłosa księżniczka ze Szwecji rozebrała się do naga, a potem upiekła się na grillu,







- Kagan udał się do Belgii gdzie ucztował na zamku razem z królową podającą frytki na srebrnym półmisku, Thorgalem, Aaricią, Tintinem i smerfami; te ostatnie chodziły po stole, a Smerfetka tańczyła okręcając się wokół zapalonej świecy, tymczasem Gargamel został doradcą króla Leopolda II (wymyślone przed zaśnięciem),







- jadłem obiad w Arabii Saudyjskiej; przed obiadem przeżegnałem się,







- Janusz Christa w ,,Bestiariuszu słowiańskim'' narysował słowiańskiego demona Niebalangę - miała postać pięknej kobiety, która siedziała wysoko wśród neonów i zrażała Polaków do cudzoziemszczyzny za pomocą plotek; pod jej wpływem o. Adam Szustak zaczął mówić, że Beata Pawlikowska czy Martyna Wojciechowska na pewno się nie myją, że ich smród czuć nawet z ich książek,







- istniały takie słowiańskie demony jak: przezroczysta nimfa o mlecznobiałych kościach, nimfa o purpurowych kościach, nimfa o bardzo długiej szyi, oraz bogini wody Białokamienna Kania - mająca postać przezroczystej głowy drapieżnego ptaka; w erze toropieckiej zdarzało się, że w jednym jeziorze mieszkało 20 rusałek królowych i tylko dwóch królów wodników,






- żyłem w II RP jako ekscentryczny artysta też noszący imię Tadeusz; miałem ozdobić jakiś ośrodek wypoczynkowy w Zakopanem (?), lecz zamiast tego zjadłem dwie gomółki sera jedna po drugiej,






- w II RP wybudowano nad Bałtykiem świątynię Zeusa, pytałem się, który ze współczesnych idoli (polityków) odważyłby się dziś na coś takiego, rozmyślałem też o tym, że Józef Piłsudski myśląc inaczej niż współcześni, połączył ze sobą dwie różne Polski. 

2 komentarze:

  1. - jadłem obiad w Arabii Saudyjskiej; przed obiadem przeżegnałem się,

    Na jawie też się żegnasz przed jedzeniem czy to we śnie było wyjątkowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że na jawie też modlę się przed posiłkiem.

      Usuń