niedziela, 14 lutego 2016

Oniricon cz. 187

Śniło mi się, że:

- w lutym 2016 r. w Szczecinie jakiś człowiek narzekał, że nie ma śniegu, a wówczas śnieg spadł,




- gniotłem klatkę, w której był kanarek,




- z książki ,,Rzadkie ptaki Polski'' z serii ,,Tajemnice zwierząt'' dowiedziałem się, że kulon był kiedyś udomowiony; widziałem też jak  jeden z obrazków w książce się ruszał czym przypominał film na you tube,
- w programie ,,Trudne sprawy'' na Polsacie pokazywano jak Andrzej Sapkowski kłócił się z żoną,
- herezja uznająca wszystkie religie za równe nazywa się ,,pigizm'',
- w Europie istnieje język wtorkowy należący do języków romańskich,
- polscy Chińczycy, lub Tatarzy wynaleźli szablę, aby bronić Maryi,
- Tadeusz Kościuszko pisał baśnie pod pseudonimem Antoni Józef Gliński,




- przyszła do mnie do domu Jena ov Blackeyova, aby zjeść wspólnie sernik i zawrzeć przyjaźń,
- wymyśliłem piosenkę: ,,My Niemcy wiemy jak swastyka na nas działa, wiemy jak czcić  tego, kogo Eva Braun  za męża brała; to jest ta germańska dzicz...'',
- wieczorem w okresie Wielkiego Postu szedłem ulicą i uciekając przed piratem drogowym widziałem chłopca o pomalowanej na biało twarzy; na wielkim ekranie wyświetlano horror, w ja naplułem w twarz potworowi na ekranie myśląc, że to diabeł; potem byłem świadkiem wesela na ulicy, kiedy to tłuczono butelki, a panna młoda w niebieskiej sukni częstowała mnie czekoladką,
- w równoległym, pogańskim świecie, Polacy pokonali Niemców i ich wymordowali; potem Niemcy zostały podzielone między Polskę a Galię (Hamburg - Gamonograd został przy Polsce); po wojnie również Żydzi mieli być wymordowani, lecz Polacy ich obronili,




- Zosia zmarła młodo i została skremowana, a Tadeusz wziął jej prochy na pamiątkę,




- byłem mężem Jeny ov Blackeyovej, czytałem książki psychologiczne i urządzałem dla niej romantyczne kolacje,
- wstałem nad ranem kiedy jeszcze było ciemno i poczułem lęk przed ciemnością; potem Babcia pokazała mi dziury w obrusie i fałszywie oskarżyła o bicie Mamy,
- oglądałem w telewizji litewski program dla dzieci o języku polskim,




- na Madagaskarze żyje biało - czarne stworzenie; hybryda makaka z lemurem,




- w rozmowie z mormonami dziwiłem się, że obchodzą Halloween,




- zamierzałem przeczytać jeszcze raz ,,Podróże Imć Tchórzaczka z druhem marabutem'', aby napisać na blogu jego recenzję,




- w moim LO kazano dzieciom na lekcjach plastyki wykonać prace na cześć anarchistów zabitych w Sudanie, co mi się nie spodobało; sam narysowałem egipskiego boga Seta deptanego przez św. Michała Archanioła; myślałem, że nie zgadzam się z Ursulą Le Guin i Michaelem Moorcockiem w sprawie anarchii, choć lubię ich twórczość, że choć z władzą jest źle, bez władzy jest jeszcze gorzej o czym świadczy przykład Somalii, że sam ,,Bóg miłuje prawo i sprawiedliwość'', potem na sali lekcyjnej dla małych dzieci chciałem czytać książki  na przerwie, lecz pan Martinus ov Simcass mi nie pozwolił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz