piątek, 22 grudnia 2017

Hitlericon







1. Raz Hitler z ciapciakiem płynęli kajakiem,
Kajak się ... przewrócił.






2. Raz Hitler z ormowcem lecieli bombowcem,
Bombowiec się ... zepsuł.

Dwie pierwsze rymowanki zasłyszałem w tym roku w szczecińskim tramwaju. Reszta jest mojego autorstwa.







3. Raz Hitler z Adenauerem siedzieli przed komputerem,
Komputer się ... zawiesił.

4. Raz Hitler z frajerem jechali rowerem,
Rower się ... przewrócił.







5. Raz Hitler i Trocki układali klocki,
Klocki były ... marki Lego.





6. Raz Hitler z Aminem uciekali przed rekinem,
Rekin ich ... dopędził.







7. Raz Hitler z Bokassą jechali pierwszą klasą,
Pociąg się ... wykoleił.







8. Raz Hitler z Mugabe zjedli razem żabę,
Żaba była ... trująca.






9. Raz Hitler z Ho Chi Minhem ubierali choinkę,
Choinka się ... zapaliła.

10. Raz Hitler z faraonem leżeli pod stołem,
Byli bardzo ... pijani.

11. Raz Hitler z matołem uprawiali pole,
Pole było ... nieurodzajne.







12. Raz Hitler ze Stalinem upili się winem,
Wino było ... zatrute.






13. Raz Hitler z Wałęsą najedli się mięsa,
Mięso było ... zepsute.






14. Raz Hitler z Paździochem zajadali się karczochem,
Karczoch był ... nieświeży.






15. Raz Hitler z potworem poszli do sklepu ,,Społem'',
Sklep był zamknięty.






16. Raz Hitler z masonem uciekali przed bawołem,
Bawół wziął ich na rogi.






Gdyby Czytelnik miał wątpliwości co do mojego negatywnego stosunku nie tylko do komunizmu, ale też do faszyzmu i nazizmu, odsyłam do postów: ,,Triumf Faszyzmu'', ,,Sny o Hitlerze'', ,,Wrzesień'', ,,Z pamiętnika ukraińskiego nacjonalisty'' i ,,My Niemcy''. Nazi raus!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz