wtorek, 1 sierpnia 2023

Oniricon cz. 934

         Śniło mi się, że:




- mówiłem Jenie ov Blackeyovej, że wielu polityków sanacji było antykościelnych, ponieważ wywodziło się z PPS - u, dodałem jednak, że z rodzin, w których ojciec jest socjalistą a matka katoliczką może wyjść polski patriota,




- mamuty są mięsożerne,



- Joanna Czerwińska była protestantką o rudych włosach, która próbowała otruć Zygmunta III Wazę i dźgała sztyletem obrazek Matki Boskiej Częstochowskiej,



- w Afryce mieszkali trzej przyjaciele pochodzący z trzech krajów; człowiek ze Szwajcarii, orangutan z Liberii i szympans z Czech,



- Grzegorz Górny powiedział mi, że nie lubi pierwszych franciszkanów, bo kojarzą mu się z hipisami i bezdomnymi, ponadto kłuł mnie paznokciem,



- Tomasz Żbikowaty jako komentarz wysłał na mój adres duży wiklinowy koszyk wypełniony śmieciami i starymi gazetami, była też w nim kartka, na której pisał o Donaldzie Tusku jako o fałszywym chrześcijaninie, chcącym uprawiać seks z ,,panią Joanną'' oraz o tym, że lubi ,,najnowszą akcję Putina'' co mnie zaniepokoiło, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,

- mówiłem Sławomirze i Janesowi ov Calcium, że należy odebrać prawa polityczne dzieciom komunistów, że skoro nienawidzą Polski, niech wyjadą do Moskwy lub Brukseli, miałem na sobie białą koszulę i niosłem polską flagę w patriotycznym pochodzie i zastanawiałem się czy swoimi słowami nie wyrządziłem Janesowi przykrości,

- idąc przez miasto odmawiałem w myśli dziesiątkę Różańca i spotkałem piękną brunetkę. 

1 komentarz:

  1. Nie wiedziałem że tak mogę przejść sam siebie heh. Na jawie to pewnie bym wysłał Ci może jakaś książkę by się podzielić swoim gustem ;)

    OdpowiedzUsuń