poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Oniricon cz. 1022

     Śniło mi się, że:




- Nikita Chruszczow dał Ukrainie Krym i Donbas,



- zastanawiałem się dlaczego z polskich zoologów pamięta się tylko o Benedykcie Dybowskim, a zapomina o Janie Czerskim, Janie Czekanowskim i Auguście Dehnelu,




- Indie i Somalia zlały się w jedno państwo,



- nocą spotkałem w lesie na Białorusi czarnego kucyka z psią głową i tęczową grzywą,



- Bartłomiej Grzegorz Sala pisał w jednej z książek o ,,Mistrzu i Małgorzacie'',



- Jan Czerski odkrył na Syberii ryjówkę nazwaną jego nazwiskiem,



- dawni Bułgarzy czcili boginie pod postacią jeleni,



- Michaił Kutuzow najpierw rozpłakał się, a potem przybrał postać nagiej kobiety,

- byłem niezadowolony gdy kazano mi nocować w poczekalni przychodni psychiatrycznej,



- agent FBI w prochowcu martwił się, że ciemnoniebieska kula wielkości pięści, zwana wyszukiwarką jest czczona jako fetysz na tajnych forach zboczeńców seksualnych,



- w Rosji rewolucja nudystów obaliła reżim Putina i doprowadziła do natychmiastowego zakończenia wojny na Ukrainie,



- Saxo Gramatyk jest nastoletnim nudystą i dyktatorem Rosji, który jeździ na olbrzymiej, szarej wiewiórce,



- zamieniłem się w Priapa,




- na Martynikę przypłynął z opóźnieniem statek z wieściami o wybuchu rewolucji francuskiej i zniesieniu niewolnictwa,

- piękna Murzynka opiekowała się drontem dodo, pustelnikiem z Reunion i dwoma pokrewnymi gatunkami, z których jeden pochodził z Martyniki,



- nazwę dodo wymyślił włoski uczony,



- na Seszelach piękna Murzynka jeździła na grzbiecie olbrzymiego żółwia,

- Kriszna i jego sługa odwiedzili hotel, w którym chłopiec chciał mieć piersi jak kobieta, w tym celu nacinał je sobie i wkładał pod skórę kamyki,



- istnieje włoski apokryf ,,Księga Makaronu'', w którym Pseudo - Paweł opisał krótkie i ostro zakończone kluski oraz zielone wykałaczki z Korei Południowej,



- istnieje aplikacja komputerowa dopasowująca rodzaj egzekucji do przewiny np. ścięcie na gilotynie jako karę za lenistwo,



- Wincenty Witos miał twarz przypominającą buraka i nie był patriotą, bo uciekł do Czechosłowacji,



- kiedy mężczyzna zamieniający się w orła przybył do Narnii, świstak zmusił go do poślubienia samicy świstaka,


- zdziwiłem się gdy w książce o carskiej Rosji nie znalazłem nic o dziewczętach wkładających sobie karaluchy pod poduszki, aby się leczyć,



- czytałem ,,Leśny ludek i smoki'' od stycznia do kwietnia,



- zapytany przez ciężarną kobietę o słowiańskie łuczniczki ze świata fantasy wymieniłem Milvę i Szarkę,

- wnuki Marcusa ov Küjvisa boją się swojego dziadka. 

1 komentarz:

  1. Przypomniało mi się jak w grze strategicznej Hearts of Iron IV obaliłem Sanację ludowcami Witosa heh

    OdpowiedzUsuń