niedziela, 27 października 2013

Oniricon cz. IV

Śniło mi się, że:
- szedłem po Szczecinie w samych majtkach i wchodziłem do fontanny,



- Patrick Buchanan w książce ,,Śmierć Zachodu'' napisał o Ursuli Le Guin,
- w tramwaju stara kobieta w czerwonej kurtce kazała mi skasować bilet, a gdy jej powiedziałem, aby mnie nie pokazywała palcem, rzuciła się na mnie z pięściami,



- pewien chłopak był przez 9 lat opętany i przyjął związane z tym cierpienia dla ratowania dusz,
- do mojej klasy uczęszczał chłopak nie mający nóg, ubrany na pomarańczowo; nauczyciel postawił go na środku klasy i mówił, że ma godność, lecz Irenaus ov Kudlabicic pogardzał nim z powodu ułomności,



- prezydent Bronisław Komorowski w każdy piątek przyjeżdżał z żoną do Szczecina i siadał na schodach przed sklepem ,,Żabka'' na ul. Roosevelta aby przemawiać do szczecinian, raz słyszałem jak prezydent groził, że na stałe zamknie drogę do Parku Żeromskiego i byłem na niego zły z tego powodu,



- J. R. R. Tolkien w ,,Niedokończonych opowieściach'' napisał o królewnie Tatrze - pięknej, wysokiej blondynce o długich włosach, ubranej w białą suknię, z kryształową koroną na głowie, w tym śnie Tatra miała córkę, Tolkien napisał ponadto, że Attyla i chińska księżniczka Glicerynda siedzieli na tronach z jaj,



- na Wałach Chrobrego w Szczecinie razem z innym pisarzem udzielałem wywiadu starszej dziennikarce; gdy ta zapytała mnie o ulubionych bohaterów, odpowiedziałem, że są nimi Czarny Rogan i Ilja Muromiec ; powiedziałem, że lubię ich, ponieważ są to tacy męscy bohaterowie odcinający się od współczesnego metroseksualnego świata,



- w ,,Dziejach Apostolskich'' są wzmianki o walkach Oktawiana Augusta z Żydami, a także o Wergiliuszu i Owidiuszu,



- Andrzej Pilipiuk jadł kraba, a moja śp. Babcia nie wiedziała co to jest krab,



- Nicolae Ceaucescu posiadał broń atomową, która za milion lat skazi Polskę i Niemcy,



- w październiku chciałem napisać posta o Walentynkach,



- moim sąsiadem był muzułmanin Taval Paździoch - brat bliźniak Mariana Paździocha,



- latałem na czymś co przypominało miniaturowy statek kosmiczny i byłem w krainie zamieszkanej przez ludzi, dla których najważniejsze było fantazjowanie; ludzie ci czcili wszystkich bogów występujących w literaturze fantasy,



- w Odessie odbyły się szkolenia policjantów z Rosji, Ukrainy i Białorusi, podczas których wspominano Mieczysława F. Rakowskiego,



- w mojej szkole WF - u uczył gekon krągłopalczasty, a gdy zdechł, inni nauczyciele oddali mu cześć w swoim gronie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz