niedziela, 17 listopada 2013

Oniricon cz. VI

Śniło mi się, że:


- grupa młodych Rumunów założyła w delcie Dunaju zakon rycerski; jego członkowie moc do walki ze złymi istotami  czerpali z czarodziejskiego klejnotu wykonanego przez starożytnych Daków i walczyli w samych przepaskach biodrowych, początkowo chcieli założyć swój zakon w zamku Drakuli,



- w starożytności lub średniowieczu Izrael i Australia walczyły ze sobą o Vanuatu i Tasmanie,



- w Moskwie pojawił się Fantomas, który udusił mężczyznę i kobietę, pracujący na dużej wysokości Ferdynand Kiepski strącił go z drabiny i wylał mu wiadro białej farby na głowę, Fantomas spytał pracujących w Moskwie Polaków skąd czerpią siłę do obrony swych praw,



- w ,,Trylogii husyckiej'' Sapkowskiego występowała księżna, której wojska walczyły w Ameryce Środkowej i w Australii, ponadto występowały tam przepisy kulinarne,



- Amerykanka Lucy po ślubie z Kusym leżała ubrana w suknię ślubną w łodzi na jeziorze, a wszyscy mieszkańcy Wilkowyjów stali na brzegu i podziwiali jej urodę, Lucy była wcieleniem Wielkiej Bogini i umiała leczyć wszystkie choroby z wyjątkiem autyzmu; widziałem też jak autystyczne dzieci bawiły się jedzeniem,



- w moim mieszkaniu pojawiła się olbrzymia osa przypominająca szerszenia azjatyckiego, która przestraszyła moją Mamę, próbowałem zabić owada nożem kuchennym,



- gdy zacząłem pisać na blogu posta o psach otrzymałem ogromną ilość komentarzy,



- w jednym z polskich miast stanął zbiorowy pomnik Vardy, Yavanny, Luthien, Galadrieli i Arweny,



- Janusz Christa nie lubił kobiet; w tym śnie występował też pies,
- czytałem tabloid, a moja surowa ciotka była niezadowolona z tego powodu; miałem ochotę ją zapytać dlaczego własnym dzieciom nie zabroni czytać tabloidów,
- idąc po klatce schodowej, nie potrafiłem odnaleźć  swojego starego mieszkania, lecz w końcu Babcia otworzyła mi drzwi,



- w Szczecinie blisko na archiwum miał się odbyć na ulicy taniec półnagich kobiet trzymających greckie wazy, lecz występ został ocenzurowany,



- czytałem w tabloidzie o pół - ludzkich, pół - zwierzęcych istotach zamieszkujących egzotyczne kraje, jedną z nich była wielka australijska małpa, chodząca w pozycji wyprostowanej i posiadająca głowę strusia z olbrzymim, żółtym dziobem; młode tej małpio - ptasiej istoty przypominały australopiteki,



- J. W. Goethe na łożu śmierci przyjął ostatnie namaszczenie,



- w 1935 r. Włochy odebrały Argentynie Andy,



- ściskałem w dłoni małpkę pigmejkę,



- pierwowzorem Ursuli z filmu ,,Mała syrenka'' była diablica Ursula,
- jakiś Rosjanin powiedział, że Pokojową Nagrodę Nobla należy dawać tylko tym, którzy bronili katedr przed zniszczeniem,



- papież Franciszek powiedział, że najpopularniejsze dobranocki w Polsce to ,,Hobbit'' i ,,Wiedźmin'',
- szedłem po Szczecinie w samych majtkach, aż zaczepił mnie jakiś starszy pan i powiedział, że to niezgodne z ,,Biblią''.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz