środa, 31 grudnia 2014

Oniricon cz. 86

Śniło mi się, że:



- zapisano mnie na płatny kurs piłki nożnej, lecz nie dawałem sobie rady, któregoś dnia na boisku zdjąłem buty i wchodziłem do kałuż,



- byłem w szpitalu psychiatrycznym dla dzieci i młodzieży, gdzie były dwie toalety, jedną z nich obsługiwała bardzo miła pielęgniarka kojarząca mi się z Praskowią Fiodorowną z ,,Mistrza i Małgorzaty'', zaś w drugiej toalecie ludzie mnie podglądali, a ja krzyczałem ze wstydu, postanowiłem korzystać tylko z tej bardziej mi przyjaznej, lecz lekarka miała mi to za złe,



- jakiś młodzieniec pisał, że koty to grzeszne zwierzęta, które w przeciwieństwie do psów, załatwiają się gdzie popadnie i że trzymanie w domu psa i kota, to jak ,,skwarki z wodą'',
- w Dni Dialogu z Judaizmem katolicy przepraszali Żydów za dawne wierzenia szkalujące ten naród, jednak sami Żydzi nie przeprosili za swych przodków handlujących niewolnikami,
- w hodowli ostronosa rudego potrzeba dużej piwnicy, aby mógł się w niej bawić,



- byłem świadkiem egzorcyzmu, wypędzony diabeł nazywał się Amen (,,Czarny''); przed upadkiem nosił inne imię,



- w Rosji powszechnie akceptuje się kanibalizm; z ciał zmarłych popów wyrabia się nadzienie do pielmieni,
- w mezozoiku żył dinozaur melesaurus podobny do borsuka (wyglądem i rozmiarami przypominał współczesnego borsuka, lecz zamiast futra miał łuski i kostne płytki na grzbiecie, jaszczurczy ogon i spiczaste uszy); melesaurus był wszystkożerny i żył w norach,
- studentki nie mogą chodzić do kina na filmy edukacyjne, bo muszą się uczyć, jedna studentka oglądała film i oczami wyobraźni przeniosła się do niego, tam zakochała się w jakimś mężczyźnie, lecz musiała wrócić do realnego świata,
- chodziłem do szkoły i nie zrobiłem zadania domowego z matematyki, bo byłem zmęcozny,



- istnieje dodatkowy miesiąc zwany ,,egiptem'',



- w albumie ,,Ciekawostki z życia zwierząt'' pisałem o serze, oraz powołałem się na prof. Jerzego Roberta Nowaka mówiącego, że większość szkodników pochodzi z Polski,



- jakiś internauta publikował swoje sny erotyczne zainspirowane powieścią ,,Anhar'' Małgorzaty Nawrockiej,



- Małgorzata Nawrocka w powieści ,,Anhar'' odniosła się w przypisach do stron internetowych o Chazarach,



- przeniosłem się do filmu  na podstawie mitologii indyjskiej, którego akcja toczyła się współcześnie (pokazywano na nim wieżowce); w lesie spotkałem chłopca i mówiłem mu o teozofii; tłumaczyłem, że jako katolik odrzucam teozofię i chciałem powiedzieć, że Helena Bławatska ,,satanizowała'',



- Stanisław Wyspiański (Witkowski) nakręcił 9 filmów, w tym jeden o II wojnie światowej (jego narratorem był człowiek z głową krokodyla),
- na Lemurii i w Karmath żyły lemurozaury; pół - gady, pół - ssaki podobne do dwugłowych lemurów katta,



- w Boże Narodzenie, Elżbieta I groziła najazdem ,,carycy Polski''. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz