środa, 3 lutego 2016

Oniricon cz. 184

Śniło mi się, że:




- pisałem na kartce o tym, czym mormoni różnią się od chrześcijan, a Pavlas ov Vidłar nie mógł w to uwierzyć,
- w Szczecinie pewien arystokrata nabył most i pobierał myto za korzystanie z niego; z tej okazji zorganizował wielką imprezę; w jej trakcie spotkałem Janesa ov Calcium pracującego na budowie (był obnażony do pasa i miał obcięte włosy), oraz polonistkę z liceum, panią Evę ov Tomas; w trakcie zwiedzania posiadłości tego arystokraty zgubiłem buty, które potem odnalazłem w kapliczce i zastanawiałem się czy to dobrze, aby osoba prywatna mogła pobierać myto,



- chciałem dostać książkę o Pięknej i Bestii, lecz potem się rozmyśliłem,
- do Szczecina przybył prezydent Andrzej Duda i urządzono imprezę z tego powodu; prezydent zamienił ze mną parę słów,



- Alicja z książek Lewisa Carrolla spotkała jakąś księżniczkę i pokazała jej swoje piersi,



- Kaczor Donald był królem i spotkał Hrabiego Kaczulę,



- byłem Etruskiem i miałem książkę z ruchomymi obrazkami (przypominały film na you tube włączany za pomocą palca), w tym śnie byłem półnagim chłopcem i aby wziąć udział w jakichś zawodach sportowych  miałem zamieszkać w jakimś pokoju pełnym obcych dzieci, w tym Amazonek, a ja się wstydziłem,
- klęczałem przed Pavlasem ov Vidłarem prosząc aby ściął mi głowę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz