niedziela, 31 marca 2019

Oniricon cz. 481

Śniło mi się, że:






- w Chorwacji żyła kobieta zaklęta w sukę mastyfa,







- ktoś powiedział o Stefanie Żeromskim, że ,,w Polsce nie ma dla niego miejsca nawet na grób'',






- wyszedłem na miasto w podartych dżinsach,







- Sparta podbiła Rzym i władała nim do V wieku n. e.,
- za pomocą szabli ciąłem plątaninę badyli oplecionych drutem,






- królewicz Marko został pochowany na dnie jeziora, aby Turcy nie mogli znaleźć jego ciała,






- porównywałem Żołnierzy Wyklętych do Judy Machabeusza, Marka Krjalevicia, Kolovrata i Ilji Muromca i dodałem, że w przeciwieństwie do tamtych bohaterów istnieli naprawdę,







- dostałem w prezencie dwie książki o Nikoli Tesli, w jednej z nich zostały opisane kolorowe wypławki, zwane ,,smokami morskimi'' żywiące się bakteriami, Tesla był ścigany przez policję, która oskarżała go o chęć zniszczenia Marsa, jednak sam wynalazca tłumaczył, że Mars jest zbyt twardy, aby go rozbić, zamiast tego Tesla zamierzał pojechać na Islandię, aby badać lodową mgłę,
- chciałem sięgnąć po książki z górnej półki zarezerwowane dla drani; zastanawiałem się dlaczego ludzie kochają drani,
- uznałem, że skoro Kościół w XIX wieku zniszczył kulturę ludową, to teraz ja, jako katolik muszę ją odbudować,
- pomyślałem, że Józef Piłsudski i PPS byli podobni do dobrych zbójników, lub dobrych wampirów z legend,






- starożytni Egipcjanie rozpoczęli budowę Wieży Babel,
- Nikola Tesla był uważany za Polaka i tylko ja tłumaczyłem, że był Serbem,
- czytałem, że w czasie Przystanku Woodstock nikomu nie przeszkadzało, że nagi facet klęczał przed dzieckiem,






- w nowym mieszkaniu Mama pytała Babcię o pogrom kielecki w 1946 r., lecz Babcia powiedziała, że nic takiego nie było, bo biskupi tak powiedzieli, Mama pytała też o 17 września 1939 r., a potem razem z Babcią paliły niemieckie papierosy marki ,,Nepal'', nie podobało mi się to i zabrałem im papierosy,







- w noc sylwestrową polski szlachcic wypił mnóstwo butelek alkoholu ustawionych wzdłuż szabli, a potem zjadł kilka golonek z chrzanem,
- byłem Nikolą Teslą chorym na zespół Aspergera i pracowałem w USA, kiedy kazano mi lać wodę z węża na ulicy, chciałem zmyć nią psie odchody i niechcący oblałem przechodniów; tak się tym zmartwiłem, że chciałem wrócić do Serbii, lecz moi koledzy mnie pocieszali,






- poszedłem do kościoła na Ukrainie gdzie trwały przygotowania do Wielkiej Soboty, w czasie której na podłodze kościoła biskup kładł żółtą taśmę oddzielającą zbawionych od potępionych; siedziałem za stołem z Januszem Korwinem - Mikke i francuską aktorką o blond włosach, którą gorszyło używanie przeze mnie chusteczki do nosa, walczyłem z ogromną muchą o wielkich zębach, a potem pani, którą znałem z pielgrzymki do Medjugorie  krzyczała na mnie za to, że przez nieuwagę potłukłem butelkę wina,
- w Warszawie znajduje się dzielnica muzułmańska używająca własnej flagi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz