niedziela, 15 września 2024

Oniricon cz. 1055

     Śniło mi się, że:



- J. R. R. Tolkien opowiadał dzieciom w przedszkolu o pradawnej cywilizacji na Antarktydzie, pokazał im narysowaną przez siebie mapę, na której widniały pingwiny, renifer i słoń morski z czterema łapami,



- Stanisław Szur powiedział, że brazylijscy Indianie Tupi są Słowianami, a ich nazwa znaczy ,,tępi'' (wymyślone na jawie),



- w lesie na granicy Holandii z Luksemburgiem widziano czerwonego lwa,

- w jakimś starym sklepie można było sobie wziąć do domu za darmo co się chce, więc zabrałem tyle starych książek, że nie miałem ich gdzie pomieścić,



- w latach 80 - tych XX wieku Krzysztof Sokołowski i Maciej Parowski wspólnie polowali w lesie,



- biały kaczor z sekty Biuro Obsługi Klienta teleportował do Oceanii ludzi chcących spędzać wakacje z niedźwiedziem brunatnym,



- oglądałem niemiecki film fantasy, w którym nessie przybyła z jeziora Loch Ness do Niemiec i przybrała postać pięknej blondynki w okularach i białej sukience, pływającej w małej rzeczce, w filmie występowały też tłumy nagich Murzynów, których władze chciały odesłać ciężarówkami do Brukseli, Murzynów tych zagrali nielegalni imigranci,



- Mantra, suka rasy bernardyn, należąca do Krzysztofa Sokołowskiego jest zaklętą królewną,



- za rządów PiS - u w latach 2015 - 2023 marzyłem, aby być baronem Ungernem i bić opozycję totalną bambusowym kijem, po wyborach stwierdziłem ze smutkiem, że stado baranów potrafi stratować nie tylko wilka, ale nawet lwa,



- klatka schodowa mojego starego domu należała do Rumunii, zaatakował mnie na niej mój sąsiad, Serb, który był wampirem, miał czarne wąsy, długie włosy i zielonkawą cerę, zraniłem go w pierś i szukałem sposobu jak całkiem unicestwić,



- sąsiad, będący serbskim wampirem miał dwie córki, wampirzyce z długimi, czarnymi włosami, odziane w białe suknie, były nieme i myślałem jak je zabić,



- cztery młode, czarnowłose kobiety przyjechały do Szczecina, aby wziąć udział w zawodach MMA, niestety prezydent miasta odwołał imprezę, uważając, że jest niemoralna, rozczarowane zawodniczki postanowiły spędzić całą sobotę i niedzielę  na basenie, ubrane w bikini, jedna z nich miała na palcu Naryę, pierścień z rubinem, dający władzę nad ogniem i powiedziała mi, że jej ulubionym żywiołem jest ziemia, pokazałem jej wówczas pierścień Vilyę z diamentem i powiedziałem, że moim ulubionym żywiołem jest powietrze,




- w Songhaju w Afryce żyła piękna, półnaga blondynka, imieniem Ewa,



- Zygmunt Stary malował obrazy,



- Halszka z Ostroga, ostatnia Piastówna została skrzywdzona przez Jagiellonów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz