poniedziałek, 16 września 2024

Oniricon cz. 1056

         Śniło mi się, że:



- należałem do dynastii Piastów, nim się urodziłem, zmarła w wieku niemowlęcym moja siostra, Elżbietka, która była cała pokryta długimi, czarnymi włosami,



- byłem głodny i chciałem sobie kupić na obiad resztki kebabu, leżące w drewnianej skrzynce na straganie, potem powiedziałem Pavlasowi ov Vidłarowi, że Jezus szuka zbłąkanych grzeszników,



- zamieniłem się w Wiktora Suworowa, zaś Mama kazała mi kupić kebab na rynku,





- znalazłem w domu starą książkę ks. Mieczysława Malińskiego o Władysławie Warneńczyku, dowiedziałem się, że król przeżył bitwę pod Warną, założył zakon rycerski w Portugalii, był ojcem Krzysztofa Kolumba i w końcu został ukrzyżowany przez Turków, postanowiłem wpisać tę książkę do bibliografii dla fantastów,



- gościłem w domu fanów mojej twórczości, należących do rasy czarnej i żółtej, okazało się, że żaden z nich nie czytał moich książek, zostawiłem gości samych i poszedłem skorzystać z Internetu, co nie spodobało się białej dziewczynie, spotkanie było nieudane i obawiałem się swoich gości,



- Jacek Piekara żałował wymarcia pteranodonów, groźnych dla ptaków morskich, do naszych czasów przetrwały natomiast ramforynchusy, pokryte białym futrem, które polowały na mewy i na dzieci, przebywające na plażach,



- w mezozoiku ściekała latem z nieba żółta, gorąca ciecz, nazywana żarem, w której znajdowały się pęcherzyki powietrza,



- w polskich sklepach można kupić mięso pingwinów oraz wódkę ,,Pingwin''. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz