wtorek, 26 stycznia 2016

Oniricon cz. 181

Śniło mi się, że:



- po latach czytałem nowe wydanie książki ,,Torbacze'' z serii ,,Tajemnice zwierząt'', w której do torbaczy zaliczano nietoperze namiotniki z Ameryki Południowej; potem pokazywałem komuś swoje rysunki wykonane po to, by zebrać pieniądze na leczenie chorej dziewczynki,



- istnieje gryzoń o białym futrze noszący nazwę nora (zgrubienie od słowa norka),



- Andrzej Pilipiuk na swoim blogu pisał, aby nie jeść kebabów, bo Turcy dodają do nich lawy wulkanicznej,



- spotkałem Tomasusa ov Creminisa, który polecił mi do obejrzenia filmik na you tube o mitologii słowiańskiej,




- wieczorem przed moim domem artyści z grupy ,,Hakamore'' tańczyli z pochodniami, a ja dziękowałem Bogu, że obdarzył ich takim talentem,
- w rozmowie sugerowałem, że jeśli ktoś miał bardzo złego ojca, wówczas może mieć opory przed nazywaniem Boga Ojcem,
- Lech I grał w szachy z Rusem o Grody Czerwińskie, oraz walczył z Czechem,



- powiedziałem do Janesa ov Calcium, że Japończycy mają jeszcze bujniejszą wyobraźnię od mojej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz