środa, 4 marca 2020

Nowenna do św. Judy Tadeusza patrona spraw trudnych i beznadziejnych






,,Święty Judo Tadeuszu, Apostole Jezusa Chrystusa, pozdrawiam Cię przez Najświętsze Serce Jezusa. Przez to Serce cześć Bogu oddaję i dziękuję za wszystkie łaski Tobie udzielone. Upadając przed Tobą, pokornie Cię proszę, abyś spojrzał na mnie łaskawie i wysłuchał mojej prośby, o którą Ciebie proszę (proszę wymienić tę prośbę).
   Bóg udzielił Ci łaski pomagania człowiekowi w jego najtrudniejszych momentach życia i sprawach, z którymi się boryka. Przyjdź więc - proszę - z pomocą. W moim życiu tyle zwątpień i słabości, niewierności i odejść od Boga. Wiem, że niczym sobie nie zasłużyłem na tę łaskę, bo żyję w grzechu, pochwalam zło i jemu hołduję.
  Proszę jednak, wysłuchaj mojego błagania bez względu na moje życie i to, co jest w nim złe. Będę wychwalał miłosierdzie Boże, a Tobie obiecuję, że przez CAŁE MOJE ŻYCIE pozostanę Twoim czcicielem i mam nadzieję, że kiedyś, w niebie, podziękuję Ci za Twoje wstawiennictwo.
Święty Judo Tadeuszu, patronie i powierniku spraw trudnych przed tronem Miłosierdzia Bożego, módl się za nami'' -
Paweł Piotrowski (modlitwa posiada imprimatur Kurii Metropolitarnej w Krakowie). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz