piątek, 5 listopada 2021

Oniricon cz. 766

         Śniło mi się, że:





- Dariusz Kwiecień powiedział, że Dubaj to Atlantyda,

- pojechałem do Afganistanu, gdzie kąpałem się w Oceanie Indyjskim, dowiedziałem się, że właściwa nazwa kraju brzmi Amalistan, zaś nazwę Afganistan nadali mu talibowie i pochodzi ona od mostu,




- w Berlinie w przededniu I wojny światowej Tarzan i Jane spotkali cesarza Wilhelma II, który miał bardzo długie, rozcapierzone wąsy,

- niedawno zmarł prałat i nuncjusz papieski noszący ciemne okulary, który był zwolennikiem przedsoborowej liturgii, w kościele zakładałem sobie gumki recepturki na paluchy stóp, po czym wyszedłem,




- Hiperborea leży nad Oceanem Cesarskim Północnym i Oceanem Cesarskim Południowym, zaś płyną przez nie rzeki Wiaźnica i Rozłoga, Lemuria leży nad Oceanem Lemuryjskim, zaś Atlantyda nad Oceanem At - Azalath,




- mówiłem Rosjaninowi, że lubię rosomaki oraz wiem, że żyją w jego kraju,



- w Japonii zobaczyłem olbrzymią kiść winogron, zaś z oceanu wyszedł brązowy byk, który prosił mnie, abym wyciął rzemień z jego skóry,

- w XXI wieku Korea Północna podbije Wietnam, Laos, Birmę, Singapur, Kambodżę, Tajlandię i Malezję (wymyślone na jawie),




- Ordan z Brustaborga walczył z Mussolinim, który powrócił z zaświatów, rozmawiałem z Jeną ov Blackeyovą o Duce i powiedziałem, że gdyby ktoś chciał w naszych czasach osuszyć malaryczne Pontyjskie Błota, ekolodzy swoimi pokojowymi protestami urwaliby mu głowę, bo na bagnach żyje wiele zwierząt chronionych na mocy konwencji z Ramsar,




- Mongoł biorący ślub z Polką, pokłonił się w swojej jurcie przed wizerunkami Buddy, Czerwonego Jeźdźca lub Gesera, lecz w myślach modlił się do Jezusa,




- tłumaczyłem Panu Wydawcy, że znienawidziłem islamu pod wpływem Oriany Fallaci, hinduizmu pod wpływem siostry Michaeli Pawlik, zaś buddyzmu pod wpływem egzorcystów,




- rozmawiałem z nauczycielem języka angielskiego o serialach takich jak ,,Wiedźmin'' - ten produkcji polskiej i od Netflixa, ,,Biblia'' oraz ,,Mistrz i Małgorzata'',




- ujrzałem mongolską wersję indyjskiego boga Ganeszy, który były cały czerwony i rozgniewany,




- oglądałem filmik o młodym człowieku, który przeniósł się do starożytnego Egiptu i spotkał tam Cygankę przybyłą z XXI wieku, która została królową, a potem znów wróciła do swoich czasów,




- chciałem być Nubijczykiem żyjącym w starożytnym Egipcie, mieć nadludzką siłę i gołymi rękami wznosić piramidy zamiast żyć w XXI wieku,

- Stanisław Szur powiedział, że elektryczność odkryli Lechici mieszkający w Dolinie Prądnika (wymyślone na jawie),



- w kuchni miała miejsce inwazja muszek owocówek, których było tak dużo, że wciskały mi się do ust. 

1 komentarz:

  1. No nieźle mnie tym razem rozwalił wątek, że Lechici odkryli elektryczność w Dolinie Prądnika xD. Swoją drogą to nie spodziewałem się następnego ''Oniricionu'' w tak krótkim odstępie czasu :D

    OdpowiedzUsuń