sobota, 24 sierpnia 2013

Sny zainspirowane twórczością Neila Gaimana

Śniło mi się, że:


- znalazłem na strychu komiks z serii ,,Sandman’’, zawierający historię o Polsce zatytułowaną ,,Rzeczfałszywa’’, w której występował Aleksander Kwaśniewski,




- Morfeusz trzymał w ręku ,,Baśnie z 1001 nocy’’; z książki wyszła Szeherezada i przywiązała boga snów do wielbłądziego brzucha, potem poszli do łóżka, a Morfeusz śnił, że wędrował z wiernym sługą przez dzikie bezdroża Ukrainy – przez górski las zamieszkany przez smoki i czuhajstery; widział złotą salamandrę w źródełku; gdy się obudził Szeherezada od niego odeszła, Morfeusz zaś szedł za nią pod postacią kapitana statku,



- bóg Anansi pod postacią dużego, czarnego pająka beształ jakąś kobietę na ulicy jednego z afrykańskich miast,
- przez dłuższy czas nosiłem na palcu czarny pierścień Anansiego, lecz w końcu go wyrzuciłem, bo dowiedziałem się, że jego noszenie było niezgodne z wiarą katolicką,




- Morfeuszowi służył Kapelusznik i opowiadał o swym panu jakiejś dziewczynie,
- Neil Gaiman napisał o dinozaurach, które wyewoluowały w ludzi,




- Neil Gaiman to pseudonim. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz