wtorek, 13 stycznia 2015

Oniricon cz. 89

Śniło mi się, że:



- powiedziałem w bibliotece, że wicca jest jak socjalizm, a satanizm jak komunizm, cokolwiek by to miało znaczyć,
- niektóre zwierzęta potrafią zmieniać przynależność gatunkową
- rozmawiałem z nauczycielką historii, panią Anną ov Scayapakovą o tym co pisałem na jednym z blogów w komentarzach,



- w toalecie spotkałem o. Aleksandra Posackiego, który wypytywał mnie czy zmówiłem pacierz,
- przy schodach prowadzących na targowisko ,,Turzyn'' w Szczecinie, jakiś siwowłosy sprzedawca bluźnił przeciwko Maryi, a inni ludzie byli tym zgorszeni,



- Andrzej Fiderkiewicz ubolewał, że po latach, mapy nieba stały się dla niego ważniejsze od Boga, na półce w jego domu stała statuetka Lovecrafta,



- Xena przeniosła się w nasze czasy, oraz nadała ogłoszenie o zamiarze sprzedania swojego dziewictwa,



- zostałem prezydentem Szczecina, lecz nie miałem żadnej władzy i moja Mama rządziła za mnie; w tym śnie poprzednim prezydentem Szczecina  był dyrektor sklepu ,,Biedronka'' niegdyś należący do ,,Solidarność'',
- spotkałem zakonnika o długich, blond włosach, który mówił mi, abym zawsze się modlił zabijając zwierzęta oraz zarzucił mi fałszywie wzywanie demona Fitela,



- widziałem na filmie jak Królewna Śnieżka nosiła spodnie tańcząc z księciem,



- pierwszym królem Atlantydy był Likaon, syn Atlasa, który był kronikarzem i napisał ,,Księgę Likaona'', w której ujawnił złe czyny Zeusa; Zeus za karę zatopił Atlantydę, zaś ,,Księgę Likaona'' w XXI wieku odnaleziono w mieście Pacynowie w Polsce,



- po wielu wiekach, Atlantyda wynurzyła się powtórnie i odtąd pełni rolę zaświatów dla ludzi z wszystkich epok i kultur,
- jako prezydent Szczecina puściłem bąka w towarzystwie i bardzo się tego wstydziłem, a inni pocieszali mnie, że nic się nie stało,



- Beowulf stał się tyranem i zamontował pułapki na ludzi, złożone z obracających się drzwi; jakaś dziewczynka miała pokonać te pułapki, lecz jakiś heros połamał je i wdarł się do gabinetu dyrektora, który zdemolował,



- we ,,Władcy Pierścieni'' występowała bogini zimy, której towarzyszyły karły. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz