piątek, 9 listopada 2018

Oniricon cz. 445

Śniło mi się, że:

- w szkole w czasie wyborów samorządowych, pani świetliczanka ubrała obcisły czarny kostium i na ulotce wyborczej przykleiła niebieskie klocki lego i napisała 10/10,
- PiS postanowił wygnać z Polski wszystkich Murzynów, Mamie się to spodobało, a ja się martwiłem, że jest rasistką, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,







- egipski faraon, który przeszedł na islam krytykował arabskich alchemików i mówił, że beduińskie kobiety wyróżniają się tym, że mają nazwiska, powiedziałem mu, że alchemicy tacy jak Geber zdziałali więcej dobrego niż Mahomet,








- w ,,Koranie'' pewien anielski duch wcielił się w Mahometa,







- w jednym ze szczecińskich parków powstała dzielnica muzułmańska pełna czerwonych meczetów co mnie zaniepokoiło, potem widziałem dwie Japonki, które składały pod drzewem  ofiarę z wody mineralnej i skomentowałem to słowami: ,,Antichrist is coming''; mówiłem, że matką Antychrysta zostanie żydowska lesbijka Stella, Sławomirę to śmieszyło, a ja wzywałem ją do opamiętania,
- Ferdynand Kiepski z dwoma kolegami pojechał do Indii gdzie przebrał się za myśliwego z przyprawionym porożem jelenia, jego kolega o długiej, siwej brodzie radził mu, aby się przebrał za małpę, uznałem, że Halina Kiepska jest dobrą kobietą skoro znosi takiego pijaka i nieroba, zaś listonosz pan Edzio był rubaszny, żeby nie powiedzieć - chamski,







- Pavlas ov Vidłar gorszył się, że jadłem rosyjską potrawę z ryby, a gdy wróciłem z Indii chciałem mu pokazać swoje ucięte palce i rękę,






- w małej greckiej wiosce nad Morzem Śródziemnym ludzie walczyli ze strasznymi potworami min. z olbrzymim, mówiącym krabem, a potem kobiety z tej wioski pojechały do siedziby TV na wybory miss,






- spotkałem w kościele Bawera Aondo Aakę,






- rycerz Orodor nosił czerwoną zbroję i hełm z rogami,







- byłem niemowlęciem o ciele pokrytym sińcami i na szkolnym korytarzu bogini Kanhua karmiła mnie mlekiem z piersi,







- byłem angielskim wynalazcą i lecąc balonem rzuciłem królowej Wiktorii marchewkę z gałganków; później tłumaczyłem, że zrobiłem tak, bo nie podobało mi się, iż królowa jest otyła i nie brakuje jej jedzenia, a niektórzy jej poddani umierają z głodu; dodałem, że nie jestem lewakiem, potem przez długie lata pracowałem  nad wynalezieniem olbrzymiego koła umożliwiającego lot, po mojej śmierci ów wynalazek został zastosowany w budowie samolotu,







- przed kościołem mówiłem Pavlasowi ov Vidłarowi, że ,,Biblię'' należy czytać ostrożnie, bo jak się chce można w niej znaleźć potwierdzenie wszystkiego np. tego, że Ziemia jest płaska, pewne prace są niemęskie, a rodzice mają prawo zabijać nieposłuszne dzieci; słysząc to pewna kobieta, którą poznałem na pielgrzymce zraziła się do ,,Biblii'',







- Conan był blondynem i w fantastycznym świecie spotkał młodzieńca i dziewczynę, też o blond włosach, początkowo chciał zgwałcić dziewczynę, lecz zaniechał tego i pomógł obojgu uciec przed wojskiem; okazało się, że wszyscy troje byli z jednego ludu wywodzącego się od Amazonek i wojowników,
- Kościej używał do celów szpiegowskich much z podłączonymi kamerami i głośnikami,
- w jednym tomie miałem tekst ,,Biblii'' i ,,Koranu'' zdobiony rysunkami dywaników modlitewnych. 

1 komentarz:

  1. > żydowska lesbijka Stella
    No, śmieszy mnie to, gdyż moje przyjaciółki to para dwóch transpłciowych żydowskich lesbijek. Żadna nie ma na imię Stella niestety. Ale nickiem Stella się posługuje jeszcze jedna transka, tylko nie jest żydówką ani lesbijką :|

    OdpowiedzUsuń