czwartek, 28 lutego 2019

Oniricon cz. 474

Śniło mi się, że:






- w alternatywnym świecie Mongołowie prowadzili prace nad wykorzystaniem zionących ogniem i plujących kwasem robaków śmierci do podboju Syberii, Chin i Korei, sami Mongołowie chronili się przed nimi za pomocą amuletów,






- byłem w Wenecji w czasie karnawału i widziałem kobietę przebraną za Maryję w czerwonej sukni jadącą złotym rydwanem w kształcie pawia,






- Ziemia Ulro to dawna nazwa Australii,






- La Vey pisał o rzymskiej bogini Dianie,







- spotkałem Tomasza Burskiego, w tym śnie występowali też Chińczycy,






- myślałem o przekładzie swoich książek na alfabet Braille'a i Morse'a,
- jeden z władców Analapii odpierał atak Nanisława, króla Bohemii,






- pewien słowiański książę poślubił księżniczkę Estoch, która wcześniej była prostytutką,







- zobaczyłem maszynę do pisania poplamioną tłuszczem, w którą wkręcone były arkusze pergaminu z ludzkiej skóry, uznałem, że nie chcę ich dotykać, bo mogę zarazić się wirusem HIV,






- imię Mohort oznacza banitę,
- w serialu o Herkulesie wilkołak pisał na kartce papieru o pakcie Ribbentrop - Mołotow, zaś starożytna Greczynka pisała o Chruszczowie, bohaterowie tego serialu nosili jeansy,
- Janes ov Calcium opowiadał o swojej potrzebie fizjologicznej, lecz nikt go nie chciał słuchać,
- Świętowit i Mokosza przypominali ludzi, lecz byli od nich o głowę wyżsi,







- żyjący współcześnie poeta z ludu Ajnów napisał epos w języku japońskim,






- chodziły za mną ptaki dodo,
- pewna kobieta chciała użyć wynalezionego przez węgierskiego uczonego proszku do prania z polonem, jonem i radem, oraz z czystym złotem,
- Hiszpanie podbili małą wyspę na środku Oceanu Indyjskiego, gdzie obecnie wierzy się, że Dzieciątko Jezus daje prezenty na Boże Narodzenie,
- w polskim folklorze występuje Marzec - Mróz; starzec w powłóczystej szacie uzbrojony w ciernistą rózgę, który budził gniew Lutra,
- zielone tabletki, które biorę na przeziębienie są zaczarowane, lecz nie działają,






- Czang - Kaj - Szek był komunistą,







- w II RP uczestniczyłem w szkolnym nabożeństwie poświęcenia orczyków na sali gimnastycznej, ksiądz zorganizował leżaki dla uczestników, a nauczycielka - ateistka martwiła się, że nie będzie obiadu,
- na zajęciach z panem Tomasusem ov S. chciałem zapisać sen na podłodze sali gimnastycznej,
- Janes ov Calcium proponował mi przechadzkę razem z Macaysem ov Araniciem i Pavlasem ov Vidłarem, a potem złapał mnie za jądra, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,







- do Parku Jurajskiego przybył tyranozaur siedzący na styrakozaurze,






- Stanisław Szukalski rysował Sowietów jako istoty trupio blade o spłaszczonych głowach, wyłupiastych oczach, wzrostu olbrzymiego lub karłowatego,






- w ,,Biblii'' został opisany wieloryb grindwal; Perun uderzył piorunem w morze zamieszkane przez grindwala, aby go ugotować, lecz nie zdołał go zabić, potem Bóg zniszczył miasto Eliadę lub Enidę w Mezopotamii,







- Maciej Parowski był ostatnim cesarzem Austro - Węgier, który po rozpadzie swej monarchii po I wojnie światowej, objął władzę w Bośni i Hercegowinie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz