piątek, 5 czerwca 2015

Stary Niedźwiedź mocno śpi... cz. 7

,,Wyobraźcie sobie, że Wasza głowa jest czarodziejskim jeziorem, a sny to ryby, które tam mieszkają. Jest ich mnóstwo: niektóre - piękne i kolorowe - żyją na dużej głębokości. Są bardzo sprytne i rzadko wpadają do naszych sieci. Inne - zwyczajne i niezbyt ciekawe - pływają sobie pod powierzchnią. 
A więc - udanych połowów nad 'czarodziejskim jeziorem'!




Pluszowy SŁOŃ

Śniło mi się, że byłam w sklepie z zabawkami. Sprzedawca rozpakowywał nowo przywieziony towar. Na półce postawił pluszowego słonia. Coś mnie w nim zaciekawiło, podeszłam bliżej, a on się odezwał:
- Kup mnie, a nie pożałujesz!
Poprosiłam o słonika. W domu znowu się odezwał:
- Pozwól, że spełnię Twoje trzy życzenia i będę wolny.
- Dobrze. Chcę być kujonem, żeby nie było nauczycieli i żebyś ty był wolny.
W tej samej chwili słoń zmienił się w chłopca.

                                                  Monika, 13 lat

Życzę wszystkim śpiochom kolorowych snów. I czekam na listy!
                                                   Andrzej Niedźwiedź'' - ,,Zwierzaki na wesoło. Comiesięczny dodatek, marzec 1999''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz