wtorek, 18 lipca 2017

Oniricon cz. 319

Śniło mi się, że:






- byłem żabą Kermitem i kiedy kalif Harun ar - Raszid podbijał Europę, ze strachu przyjąłem islam, uczestniczyłem w muzułmańskich podbojach, gdy armia muzułmańska dotarła do Szczecina, kalif kazał udawać chrześcijan i zdobyć zaufanie księży z kościoła p. w. Serca Jezusowego poprzez uczestnictwo we Mszy Świętej w każdą sobotę, ruszyło mnie sumienie i wszedłszy do zakrystii ostrzegłem księdza, że szykuje się muzułmański najazd,






- ,,Koran'' spadł z nieba, lecz został wyrwany muzułmanom przez demony; wówczas arabski prorok, który żył po Mahomecie, napisał drugi ,,Koran'' będący przekręconą wersją ,,Biblii'',






- byłem w mieszkaniu nauczyciela historii, który lubił literaturę fantasy, podobnie jak jego syn, który kłócił się z ojcem,
- w krainie Lotos (przybliżona oficjalna nazwa Czech) ze stolicą w Os, rządzą czescy masoni, zaś ich ustrój został zainspirowany książkami o Tarzanie,







- Tomek Wilmowski został masonem pod wpływem bosmana Tadeusza Nowickiego,
- byłem w średniowiecznej krainie Lotos gdzie żołnierze walczyli boso, bo użyli swoich butów do wyrobu cięciw do łuków,
- razem z grupą starszych ludzi miałem na ulicy skakać jak pajac, lecz byłem na to zbyt słaby,







- Kriszna w jednym ze swych poprzednich wcieleń był niebieskim koniem pokrytym pomarańczowymi łatami,
- powiedziałem, że ,,tam gdzie inne narody grzeszą okrucieństwem, Polacy grzeszą nadmiarem łagodności'',








- zacytowałem  na blogu fragment książki Patricka Buchanana ,,Śmierć Zachodu'' o wiccance, która doprowadziła do wycofania pieczęci miejskiej przedstawiającej rybę - symbol Jezusa Chrystusa i skomentowałem to pytaniem: ,,Zwracam się z pytaniem do polskich neopogan (rodzimowierców) czy chcieliby aby w Polsce było podobnie?'',







- w Parku Kasprowicza w Szczecinie układałem stos drobnych kamieni, który mi się jednak rozsypał, a wokół latały ptaki z ,,Angry Birds'',






- ekspedycja naukowa rodziny Kowalskich przybyła do Ojcowa zamieszkanego przez plejstoceńską faunę pod sam koniec 1998 r., a wyjechała w 2000 r.,






- powiedziałem do wujka Markusa ov Küjvis, że nie chcę żyć na początku XXI wieku, ale w latach 90 - tych XX wieku; wujek zdenerwował się, a ja cofnąłem się do lat 1989 - 1995. 

1 komentarz:

  1. ,,- Tomek Wilmowski został masonem pod wpływem bosmana Tadeusza Nowickiego," Niezłe :P

    ,,- zacytowałem na blogu fragment książki Patricka Buchanana ,,Śmierć Zachodu'' o wiccance, która doprowadziła do wycofania pieczęci miejskiej przedstawiającej rybę - symbol Jezusa Chrystusa i skomentowałem to pytaniem: ,,Zwracam się z pytaniem do polskich neopogan (rodzimowierców) czy chcieliby aby w Polsce było podobnie?'',"
    Jak doprowadziła? Jeśli powiedziała, że ma inny pomysł na pieczęć i było głosowanie, i mieszkańcy wybrali coś innego od ryby, to chciałabym żeby było podobnie.

    OdpowiedzUsuń