czwartek, 20 grudnia 2018

Oniricon cz. 457

Śniło mi się, że:






- pomyliłem organizację OPEC z organizacją ASEAN, do której należały USA, Niemcy, Chiny i Meksyk, Niemcy jako członek ASEAN zakładali supermarket w Szczecinie,






- doszedłem do wniosku, że lepszej demokracji niż obecnie nie może być i parafrazując Gałczyńskiego napisałem na blogu: ,,Skumbrie w tomacie, skumbrie w tomacie, chcieliście demokracji, no to ją macie'',







- narysowałem półnagiego chłopa, który atakował widłami brontozaura,







- kiedy po raz kolejny oglądałem ,,Kevina samego w domu'', pojawił się tam Ryszard Petru i mówili o śmierci aktorki Marzeny Kipiel - Sztuki, sam Kevin należał do partyjnej rodziny; po czasie uświadomiłem sobie, że rodzice Kevina nie byli komunistami, ale republikanami lub demokratami,








- nie spodobało mi się, że Sławomira zalinkowała filmik na you tube przedstawiający prawosławie jako demoniczną religię,







- mówiłem, że Thomas Sankara był dobrym człowiekiem mimo, że lewakiem,







- na Facebooku znalazłem napis: ,,Seba, Karyna, normalna rodzina'' i zachętę by tworzyć własne zdania o tej parze, zobaczyłem też rysunek otyłej Karyny w niebieskim bikini z dzieckiem na plaży,






- narysowałem wielką, dwugłową żabę,







- Skarbimir Awdaniec wymagał od żony ciągłych ,,skrobanek'',
- dostałem dużo nowych komentarzy,






- tłumaczyłem, że Karol Marks był satanistą,







- Zdenek Vesolovsky był przeciwny agresji Czechosłowacji na Polskę w 1968 r.,







- Konrad T. Lewandowski  napisał, że w cyklu o Tomku Wilmowskim Alfreda Szklarskiego egzotyczne ludy, zwłaszcza Aborygeni są nazywane Bugas, czyli Smokami i mają cechy demoniczne; pisarz zapytał mnie ilu Polaków i Rosjan  (,,Lechitów i diabłów'') spłodził Stanisław August Poniatowski z Katarzyną II, odpowiedziałem niepewnie, że 50 i była to dobra odpowiedź, w nagrodę dał mi swoją nową książkę; uznałem, że jak chce to potrafi być bardzo miły,







- pojechałem po raz drugi do Samary w Jakucji gdzie byłem świadkiem ślubu cywilnego na ulicy; pewna zamieszkała w Polsce Rosjanka o sterczących, rudych włosach została skrzywdzona przez terrorystów, a Polacy ją pomścili nazywając to ,,deptaniem ich podwórka''.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz