poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Oniricon cz. 585

Śniło mi się, że:





- w szkole powiedziałem Jenie ov Blackeyovej, że tak jak wcześniej Polacy rozwalili ZSRR, tak teraz rozwalą Unię Europejską oraz zniosą kolonializm,






- starożytni Japończycy docierali na tereny dzisiejszego Ekwadoru,





- parazaurolof siedział w więzieniu ubrany w strój w biało - czarne pasy i miał kulę z łańcuchem przymocowaną do tylnej łapy,
- chiński czarny bażant miał na głowie czerwony grzebień, którym rozcinał brzuchy mężczyzn, z których wychodziły dzieci,





- pisałem wiersz o walce tygrysa szablozębnego z buldogiem lub wilkiem straszliwym, wspomniałem też o biedronce ,,eksterminującej mszyce'',
- zwróciłem uwagę jakiemuś małemu chłopcu z łukiem, który mnie potrącił, spotkałem pana Lucasusa ov Santosa, Jakuba Ćwieka, a także Jarosława Grzędowicza i Maję Lidię Kossakowską, poszedłem do ekskluzywnej restauracji mieszczącej się w cukierni, lecz była dla mnie za droga i poszedłem do pobliskiego chińskiego baru, chciałem skorzystać z toalety, lecz aby do niej wejść musiałem otwierać szereg drzwi znajdujących się jedne za drugimi,





- studiowałem zoologię i powiedziałem na wykładzie, że biedronka, ani żaden inny drapieżnik nie dąży do wyniszczenia wszystkich mszyc, ale zjada ich tylko tyle ile potrzebuje, potem przypomniałem sobie o łasicy zabijającej każdą napotkaną mysz,
- głośno protestowałem gdy mój kuzyn Andreus ov Sieniticus na polecenie Mamy na każdej z moich książek pisał czarnym flamastrem jej cenę,
- czytałem tekst Konrada T. Lewandowskiego o aborcyjnym monoteizmie, 





- Henryk Lew i Albrecht Niedźwiedź po wymordowaniu Słowian Połabskich zbudowali twierdzę,






- rzymski cesarz Hadrian uczestniczył w obrzędach w Avebury (Stonehenge), którym przewodziła druidka,





- po latach odnalazłem swoją kartkówkę z KOSS - u, w której pisałem o związkach rzymskiej bogini Diany z UFO, oraz o św. Urszuli, która została wybranką cara, straciła pamięć, a potem razem z siostrą uległa samozapłonowi,





- z wydanego przez czasopismo ,,List'' podręcznika do KOSS - u dowiedziałem się, że dawni Węgrzy przejęli wiarę w syreny z Indii,





- Węgry, do których należały Słowacja i Słowenia graniczyły z Polską i Włochami,
- w czasie Wigilii u wujostwa miałem atak depresji i denerwowałem się kiedy mi powiedziano, że dostanę pod choinkę książkę o fizjologii zwierząt zamiast o mitach, potem wspinałem się po stromym wzgórzu uważając, aby nie rozdeptać leżących tam owoców przeznaczonych na sprzedaż,






- pisałem charakterystykę Alois - prostytutki o dobrym sercu z dylogii ,,Zakon Krańca Świata'' Mai Lidii Kossakowskiej, zastrzegłem, że choć bardzo lubię tę postać, za nic nie poszedłbym do domu publicznego,
- zabłądziłem w cerkwi prawosławnej w Bułgarii,
- Augusto Pinochet jedząc ciasteczka przenosił się myślami do czasów dzieciństwa,






- żółwie jaszczurowate polują na ludzi,
- w klasie czwartej miałem zaniżony program nauczania z matematyki; uczyłem się na niej min. o cieniach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz