wtorek, 1 października 2013

Oniryczna prawica

Śniło mi się, że:


- powiedziałem do Czesława Ryszki, że jeszcze będziemy mieli wolną telewizję,



- na Uniwersytecie Szczecińskim rozmawiałem z Januszem Korwinem – Mikke,



- Tomasz Terlikowski powiedział coś o Murzynkach i z tego powodu został oskarżony o rasizm,



- rozmawiałem ze Stanisławem Krajskim o literaturze fantasy,
- Janusz Korwin – Mikke znał pochodzenie wszystkich rzeczywistych i wymyślonych imion na całym świecie,



- byłem Lechem Kaczyńskim i pojechałem na pielgrzymkę do sanktuarium pewnego świętego w województwie warmińsko – mazurskim,
- Lech Kaczyński założył Uniwersytet Warszawski,
- pisząc za rządów PiS – u maturę z zoologii miałem takie pytanie: które bohaterki literackie są podobne do sępów i kondorów?.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz