wtorek, 1 października 2013

Sny o Żydach

Śniło mi się, że:




- byłem Żydem i sprzedawałem jakąś różową, jadalną masę,
- górale z Gór Izerskich w Polsce pochodzą od Żydów, podobnie nazwa tych gór, jak i rzeki Izery wywodzi się od słowa Izrael,
- pewien stary Żyd przeniósł się po śmierci do małego, szarego pokoju, gdzie grał w piłkę z bardzo pięknymi kobietami,
- razem z Mamą byłem na pielgrzymce w Jerozolimie; w czasie śniadania chciałem się przeżegnać, lecz ksiądz mi tego zabronił, aby nie obrażać Żydów, zamiast tego polecał wszystkich Światłu, w Jerozolimie spotkałem ciocię Mariolenę z kuzynem Daruciem, który nie mógł chodzić, bo mu serce wyskoczyło z piersi.
- ktoś powiedział, że Macedończycy są antysemitami, a ja temu zaprzeczyłem mówiąc, że ratowali Żydów w czasie II wojny światowej,
- pan Martinus ov Simcass i jakiś nieznany mi mężczyzna pytali mnie, czy to ja powiedziałem, że Jezus był Żydem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz