poniedziałek, 28 sierpnia 2023

Oniricon cz. 944

         Śniło mi się, że:



- szczeciński mim przebierający się za Charliego Chaplina, tym razem ucharakteryzował się na Murzyna, zamierzałem napisać o tym posta ,,Blackface po szczecińsku'',



- cykl inkwizytorski Jacka Piekary został zakazany w Polsce za obrazę uczuć religijnych,



- w Boże Narodzenie miałem polecieć samolotem do Paryża,



- Jarosław Grzędowicz był moim sąsiadem  i został w swoim mieszkaniu napadnięty przez bandytów, którzy czytali jego książki,

- byłem na pogrzebie wujka Henricusa ov Sieniticusa, który niespodziewanie ożył na katafalku,

- do mojego mieszkania włamało się dwóch złodziei, jeden z nich panicznie bał się moli, drugi zaś chciał czytać wpisy na Twitterze z mojego laptopa, krzyczałem na złodziei i walczyłem z nimi uzbrojony w nóż kuchenny i tłuczek do mięsa, potem martwiłem się czy nie złamałem prawa gościnności,



- chciałem obejrzeć irański film o wampirzycy opiekującej się kobietami,




- Xi Jinping był pokryty ciemnozieloną, łuskowatą i śliską skórą,



- klient robiący zakupy w Auchanie trafił pod sąd za ludobójstwo, sędzią był Martinus ov Miculis,




- byłem Nigeryjką w kolorowej sukni i publicznie wydalałem odchody,



- Voytakus ov Viernitis mówił, żeby nie kupować w Auchanie, bo to ludobójcy, tylko w Biedronce,



- obdzierałem niepełnoletnią Marię Zacharową ze skóry, pod którą miała zaszyte perły,



- zabiłem dziewczynkę o blond włosach, trafiając ją kamieniem w głowę, a potem popłakałem się z żalu,



- rosyjski biznesmen, Iwan Żabiński sprowadza do swojego kraju śmieci z zagranicy i jest uważany za uczciwego człowieka, zastanawiałem się czy jest spokrewniony z polskim zoologiem, Janem Żabińskim,



- rysowałem mapę hiperborejskiego miasta Dylanmaru, nazwanego na cześć celtyckiego boga morza, Dylana, w mieście tym znajdowała się świątynia Dylana połączona z muzuem, ogród zoologiczny z żywym, czarnym smokiem i kabaret,




- wysypisko śmieci należące do miasta Pacynowa leży na śródleśnej polanie, jakiś reżyser nakręcił czarno - biały film o tym miejscu zamieszkanym przez kloszardów i potwory,

- na Cmentarzu Centralnym w Szczecinie mieszka wśród zarośli polski ksiądz, który pisze wiersze po białorusku i maluje obrazy,

- Józef Piłsudski był obnażony do pasa i miał na sobie czarne spodnie,



- nazistowscy okultyści wywoływali Ogary Piekła i wilkołaki,

- rumuński książę podróżował po świecie, potem zamienił się we mnie i poczęstował Sławomirę żółtym winem, lecz odmówiła mu, bo była abstynentką,

- Putin tak szastał pieniędzmi na luksusowe środki transportu, że aż buchalterzy pisali na fakturach pytanie skąd weźmie tyle pieniędzy,



- ukraiński żołnierz pochował zabitego przez siebie wagnerowca,  którego zwłoki Rosjanie chcieli spalić w mobilnym krematorium.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz