środa, 16 lutego 2022

Oniricon cz. 794

             Śniło mi się, że:



- myślałem, że granice Brazylii zostały narysowane od linijki tak jak granice Egiptu,




- nie podobało mi się, że w Macondo w Kolumbii sprzedawano napój alkoholowy curacao, miała tam miejsce wojna domowa, jakaś dziewczyna zamknęła małego chłopca w trumnie i próbowała utopić ją w zbiorniku czerwonej wody pod wychodkiem,




- pobiłem Putina,

- powiedziałem, że Mussolini spadł Leninowi z nieba, bo dzięki niemu Lenin zyskał wroga, z którym mógł walczyć,


- Brahma jeździł na brahmaceratopsie, zaś Mahakala karmił dinozaury nazwane jego imieniem (wymyślone na jawie),


- znalazłem w bibliotece ,,Księgę zaginionych opowieści'' J. R. R. Tolkiena wydaną pod innym tytułem,

- kiedy Mama zachorowała, ksiądz wysłał mnie razem z jakimś chłopcem na pieszą pielgrzymkę do Sanktuarium Matki Boskiej w Olszanie na Podlasiu, po drodze widziałem wiele ciekawych książek, lecz mijałem je, aby zdążyć, kiedy dotarliśmy na miejsce, okazało się, że homoseksualiści chcieli urządzić paradę w Olszanie,



- wypożyczyłem z biblioteki książkę o historii Finlandii, dowiedziałem się z niej, że przed podbojem szwedzkim panowała w Finlandii dynastia G i wiele innych, na podstawie książki zamierzałem napisać posta o mitologii Finlandii, na wstępie chciałem zaznaczyć, że wcześniej czytałem ,,Kalevalę'' i ,,Mitologię fińską' Marti Haavio,



- w kościele jakiś mężczyzna dawał świadectwo o tym jak trafił do sekty w wyniku zainteresowania stronami zwalczającymi Dariusza Kwietnia,



- Aleksander Jabłonowski (Wojciech Olszański) był kreacjonistą i nie wierzył w fantazje Dariusza Kwietnia o hybrydach,



- Mustafa Mond był Żydem,

- zdenerwowałem się gdy znów przyszła ekipa remontowa wchodząca przez otwory wentylacyjne, miałem ochotę wyrzucić przyniesioną przez nich margarynę i leżąc w łóżku krzyczałem, aby sobie poszli,


- jakiś biały rastaman mówił o groźnym rake'u czyli Ronaldzie Reaganie,



- redaktor naczelna czasopisma ,,Pasikonik'' narzekała na rastafarian,

- po powrocie z Medjugorie ksiądz proboszcz narzekał w restauracji na ustawę o ochronie życia nienarodzonych dzieci z 2020 r., UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,



- protestowałem gdy pani Anna ov (nazwiska nie znam) próbowała mnie zmusić do udziału w okultystycznym rytuale z użyciem piramid,

- bohaterem szwedzkiej powieści fantasy był chłopiec bibliofil, który nie lubił ,,Biblii'' i położył ją na polanie, aby zniszczyły ją deszcze,



- w USA płynęły rzeki Białka i Czarnocha, które się połączyły i utworzyły Wisłę, opiekowały się nimi dwie nimfy; Białka miała białe włosy i palce stóp spięte błoną, zaś Czarnocha miała czarne włosy,



- Papcio Chmiel poświęcił jeden z komiksów o Tytusie, Romku i A'Tomku gwałceniu i napisał, że gwałt bywa winą kobiety, która prowokuje mężczyznę, UWAGA: To tylko sen, na jawie nic i nigdy nie usprawiedliwia gwałtu,



- we Francji mim przebrany za Woltera pokazywał palcem kierunek, a chłopiec powiedział do mężczyzny, że tylko głupiec patrzy na palec,

- przybyłem do II RP, aby pokonać Antychrysta i kąpałem się w ubraniu w morzu w środku Warszawy,




- w kontynuacji ,,Baśni o wężowym sercu'' Radka Raka występował olbrzymie Papa Smerf mający wielką, okrągłą narośl w miejscu pępka, były tam też opowiadania o zmasakrowanych dziewczynach,



- pierwszym kaganem Hiperborei był Adam Skruszyła z dynastii Skruszyłowiczów (wymyślone na jawie). 

1 komentarz:

  1. Po Wojciechu Olszańskim zwanym Aleksandrem Jabłonowskim to można nawet na jawie się wszystkiego spodziewać hehe!

    OdpowiedzUsuń