poniedziałek, 18 grudnia 2023

Oniricon cz. 985

        Śniło mi się, że:



- Marcin ,,Lómendil'' Morawski dziwił się jak ludzie mogą fascynować się tak okrutnymi cywilizacjami jak Grecy, Rzymianie, Słowianie czy Aztekowie,



- kiedy w XVI wieku francuscy benedyktyni odkopali w klasztornym ogrodzie obraz przedstawiający narodziny Wenus, opat zabronił sprzedawać malowidło bezbożnym miłośnikom sztuki,



- opowiadałem na antenie Radia Maryja o Atlantydzie i Lemurii,



- spytałem pana Tomasusa ov S. czy zna Helenę Bławatską, okazało się, że czytał jej książkę, powiedziałem wówczas, że czytałem pracę Rudolfa Steinera o mitach i legendach,



- w tancbudzie byłem świadkiem koncertu zespołu ,,Drapieżniki'', od członków zespołu biła czerwona poświata i przypominali wyglądem znanych komunistów takich jak Karol Marks, Lenin i Dzierżyński, początkowo posądzałem ich o promowanie komunizmu, lecz okazało się, że teksty ich piosenek dotyczą tylko drapieżnych zwierząt,



- Mateusz Morawiecki zamienił się w łysego, nagiego krasnoludka w czerwonej czapeczce, powiedział, że ,,na wszystko trzeba mieć uśredniony punkt widzenia'', a następnie wydłubał palcem oko swemu wrogu z KO,



- nie wierzyłem książce ,,Łowcy i ich ofiary'', że drapieżniki żyły w prehistorycznych morzach już miliony lat temu, bo w ,,Biblii'' przeczytałem, że początkowo wszystkie zwierzęta były roślinożerne,



- w Wielkiej Brytanii działa terrorystyczna organizacja separatystów angielskich,



- w bezludnej Korei Południowej zamiast miast i wsi są lasy, zamieszkane przez półnagie nimfy, ubierające się w skóry zwierząt i żyjące w harmonii z przyrodą, jedną z nich próbował uwieść Johnny Bravo, tymczasem Korea Północna, dysponująca maszynami i czarną magią, najechała Koreę Południową,



- mieszkałem w Lipcach Reymontowskich, uważałem miejskie szpitale za miejsca magiczne, w jednym z nich lekarz zamienił mnie operacyjnie w Jagnę Dominikową,



- królewicz Marko dążył do zawarcia unii Serbii z Polską, chciał bowiem należeć do dynastii Jagiellonów, pisali o tym tylko Aleksandar Tesic oraz ja,



- Putin zamierza po podboju świata wymordować wszystkich ludzi rudych, w tym śnie sam miałem długie, rude włosy,



- zimą znalazłem na ulicy pogrzebacz, który nazwałem pługiem śnieżnym, dla zabawy grzebałem nim w śniegu, potem zamierzałem go odłożyć, bo domyślałem się, że należał do jakiegoś ciecia,





- byłem na wyjeździe razem z Janesem ov Calcium, zabłądziłem w Watykanie i starałem się nie przeszkadzać wiernym podczas Mszy Świętej, kiedyś w Watykanie kręcono rosyjski film ,,Straż nocną'' oraz ,,Króla sokołów'', jakiś chłopiec zapytał mnie czy oglądałem pierwszy z nich, odpowiedziałem, że tak i że film bardzo i się spodobał, lecz teraz z powodu przeklętej wojny na Ukrainie i haniebnej postawy Siergieja Łukjanienki, nie potrafiłbym się już nim cieszyć,



- kiedy uczyłem się zawodu krawca, znalazłem w ,,Głosie Wybrzeża'' artykuł o prehistorycznych małpoludach diringuru - buru, które przetrwały do dziś w Izraelu i pożerają ludzi, krawcowa, prowadząca szkolenia pozwoliła mi wyciąć ten artykuł i opublikować na blogu,

- ucieszyłem się gdy spotkałem żywego wujka Henricusa ov Sieniticusa, w którego pogrzebie uczestniczyłem latem 2023 r.,

- Jena ov Blackeyova siedziała na tronie, miała bardzo krótko ścięte włosy i ubrana była w niebieską sukienkę w kwiaty, oddałem jej pokłon do ziemi jako bogini, a ona patrzyła na mnie ze wzgardą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz