wtorek, 25 października 2016

Oniricon cz. 252

Śniło mi się, że:

- zrezygnowałem z lektury słownika języka francuskiego, aby czytać dwie książki dane w prezencie przez Pavlasa ov Vidłara,






- Adam ,,Nergal'' Darski wynajął kobietę, która mówiła mu o robaku, a on tak się zdenerwował, że ją zgwałcił,






- ktoś powiedział, że to dobrze, że plotopteridy wymarły, bo były ogromne i jadły ryby i mniejsze pingwiny,






- pojechałem na pielgrzymkę do Koluszek, gdzie Angela Merkel, ubrana na czarno, uczyła mnie historii i mówiła, że Hitler był Polakiem, a ja się zdziwiłem ,,jak największy kat Słowian od czasu Henryka Lwa może być Słowianinem'' i powiedziałem o hipotezie głoszącej, że Stalin był Polakiem, bo jego ojcem był Mikołaj Przewalski ,,ten od dzikich koni'',






- w czasie pielgrzymki do Koluszek widziałem szkołę dla Blitzmadchen, które wyglądały jak potwory,






- Dariusz Kwiecień krzyczał na mnie, bo wszedłem do strefy radioaktywnej skażonej noctonem,






- w swoim pokoju próbowałem rozdeptać anakondę i walczyłem z kobrą z PiS- u,






- pływałem po morzach i oceanach i uratowałem gekona z Antarktydy,







- opowiadałem pani Alexandrze ov (nazwiska nie znam) o prehistorycznej Japonii, gdzie żyły olbrzymy, karły, Ajnowie, neandertalczycy, oraz tygrysy szablozębne, oraz znajdowały się na niej rzeźby podobne do tych z Wyspy Wielkanocnej,







- Zoraya Judd była królową prehistorycznego imperium obejmującego cały świat, a jej tronem była rura do tańca,






- w jednym z pierwszych numerów ,,Zwierzaków'' czytałem o zabawach młodego jeżozwierza o jeszcze miękkich kolcach i o dinozaurze minmi wyglądającym jak awaceratops,
- na Wielkanoc byłem w Szczecinie świadkiem ogłoszenia św. Andreva z Nowego Jorku patronem Ziemi,






- w Niemczech dzieci chciały zamówić pizzę; mały chłopiec miał ochotę na ,,polską pizzę z falbanką'', ale starsze dzieci mu nie pozwoliły, bo była za droga,
- oglądałem film o pewnej otyłej Francuzce, która miała drugą twarz ukrytą we włosach i nie wstydziła się tego, potem spotkałem tą kobietę w Parku Kasprowicza w Szczecinie i dowiedziałem się, że jest kandydatką na ołtarze,
- policjanci byli uzbrojeni w miecze świetlne i knuty; tymi ostatnimi bili dziewice, które od bicia zachodziły w ciążę i rodziły bliźnięta - jedno o skórze białej, a drugie zielonej,






- nastąpił koniec świata Sandmana, a pisarz będący Stwórcą świata wymieszał  motywy z wszystkich utworów literackich i filmowych; siedziałem w kinie i oglądałem film o inwazji jakichś pustynnych jaszczurów;  o całej sprawie dowiedziałem się z komiksu czytanego z Mamą u wujostwa.

1 komentarz:

  1. A wie Pan dlaczego ten pomyleniec zgwałcił kobietę która opowiadała mu o robaczku?

    Zrobił to z okrutnej zemsty.
    Wprzódy nie stawiała oporu, a nawet przyzwoliła mu, kiedy było już po... wówczas nawijała mu o robaczku. Zadrwiła z tego palanta,powiedziała bowiem,że młynarz we wsi to ma jak się patrzy, a Darek to ma tylko robaczka, no to on się zirytował i się zemścił bez przyzwolenia.
    Przecież ona powiedziała " jak się patrzy", zatem nie powinien dopuścić się gwałtu z zemsty, tak myślę.

    Proszę się nie martwić gdyby ktoś Pana z jakiegoś powodu nie szanował jako artystę, można nie popełnić błędu jako autor tego Bloga w staroświecki odwieczny sposób...
    :o)))

    OdpowiedzUsuń