wtorek, 17 września 2019

Oniricon cz. 522

Śniło mi się, że:

- byłem na wycieczce z panem Tomasusem ov S., pływałem łódką i chodziłem do kościoła,





- byłem w szkole kiedy przez okno weszli strajkujący nauczyciele i byłem z tego niezadowolony,







- mieszkańcy pewnej polskiej wsi wysłali z misją małego chłopca, aby sprowadził Harry'ego Pottera, który miał nauczyć ich czarować, zamiast niego chłopiec sprowadził inkwizytora Mordimera Madderdina, który palił ich na stosie karząc na okultystyczne ciągoty,





- Stalin rozrywał na strzępy uczestniczki akcji Dziewuchy Dziewuchom (trafił swój na swego),
- istnieje nastoletnia polska aktorka o imieniu Sheena,





- idąc ulicą wołałem: ,,Niech żyją lata 90 - te!'',






- byłem chłopcem Maksem Stillerem i miałem gigantycznego, rudego kota w słoiku, który gonił mnie, a ja uciekałem w stronę kaplicy dominikanów w Szczecinie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz