niedziela, 16 maja 2021

Oniricon cz. 715

 Śniło mi się, że:





 

- na łące leżała dziewczynka z plemienia Arymaspów o blond włosach mająca jedno oko pośrodku czoła,






- przyjąłem amerykańską szczepionkę Astra Zeneca,

- zając z Egiptu dopłynął łódką do Estonii,





- Madame Tussauds została ścięta na gilotynie, a teraz w Londynie jest eksponowana jej figura woskowa,






- pojechałem na pielgrzymkę gdzie przed sanktuarium siedziałem na ławce razem z biskupem i Jeną ov Blackeyovą, która mnie nie rozpoznała i przytuliła się do mnie,






- w ciągu jednego dnia dwukrotnie poszedłem do biblioteki, gdzie bibliotekarka dała mi zakładkę - linijkę z równaniami matematycznymi, wypożyczyłem książki o historii chemii i alchemii, o archaicznych kulturach Afryki i Azji (w tym o Atlantydzie i odkrywcach Ameryki przed Kolumbem), pierwszy tom cyklu ,,Mroczna wieża'' Stephena Kinga, znalazłem też opracowanie ,,Listów'' J. R. R. Tolkiena wydane w serii ,,Patrzę - Poznaję - Literatura'',






- Italo Calvino napisał czwartą część trylogii ,,Nasi przodkowie'',

- Tomasz Żbikowaty napisał w komentarzu, że moje sny nigdy nikogo nie wprowadziły w błąd,

- sąsiadka miała małego, brązowego pieska z ludzkimi zębami podobnego do buldoga, który dużo szczekał i gryzł, a ja się go bałem,

- ulubionym cyklem Tomasza Żbikowatego na moim blogu jest ,,Refleksja polityczna'',

- jakiś dziennikarz zarzucał mi, że nazywam się Zipka Zimmermann,






- po latach wróciłem do swej dawnej szkoły na ul. Grodzkiej w Szczecinie, aby przynieść z niej jakieś dokumenty, spotkałem Dziadka Mroza, który był ludożercą o szponiastych zakrwawionych palcach,






- w dzieciństwie zostałem zbity paskiem przez księdza i rolnika ze świnią za niewłaściwe powitanie, kiedy zaś powiedziałem: ,,Pasujecie do siebie'' do olbrzymiego, potrafiącego latać ptaka z żółtym dziobem, ten zaprzyjaźnił się ze mną,






- pewien ojciec zabrał na mecz z Hiszpanią swego małego synka, który siedział mu na ramieniu, chłopiec miał też odstające uszy i wyszczerzone zęby i uśmiechnął się kiedy ojciec przeklął wspominając o organizacji piłkarskiej MKOL,






- powiedziałem, że nie lubię seriali z nagranym śmiechem widowni, bo każdy człowiek jest inny i ma inne poczucie humoru, dodałem, że książki o Jakubie Wędrowyczu są znacznie lepsze od ,,Świata według Kiepskich'', a sam Jakub Wędrowycz jest lepszy od Ferdynanda Kiepskiego, bo potrafi sam upędzić sobie bimber,






- zamierzałem napisać ,,Czarną Księgę Nagrody Nobla'' zawierającą informacje min. o tajnym współpracowniku SB Lechu Wałęsie, terroryście Jaserze Arafacie, wynalazcy gazów bojowych Fritzu Haberze, genseku Michaile Gorbaczowie krwawo tłumiącym pokojowy protest w Tbilisi, czy Dalajlamie, który ucieszył się z indyjskiej broni atomowej,






- powiedziałem, że chciałbym zabić Marguerite Krux, a John Roxton odparł: ,,Najpierw musisz się zmierzyć ze mną'',






- pod kościołem św. Stanisława Kostki na Placu Ofiar Katynia w Szczecinie znajdują się rozległe piwnice, o których krążą rozliczne teorie spiskowe i napisano o nich powieść ,,Lochy Szczecina'', tymczasem proboszcz przechowuje w nich krzesła i torty oraz organizuje wieczory samotnych panien,






- pan Filipus ov Falconius zarzucał mi homofobię, bo w moim zbiorze opowiadań ,,Dom'' przeczytał o rzeźniku - homoseksualiście, który znieczulony zabijaniem zwierząt, zabił człowieka, broniłem się przed zarzutami, a on zaczął wyświetlać ,,Dziadów polskiej fantastyki'' Kasi Babis, tymczasem w ostatnim opowiadaniu po wieczornym niebie latał jednoosobowy samochód. 





1 komentarz:

  1. Ale numer z tyimi wzmiankami o mnie! Zrobiłeś mi dzień tym odcinkiem ''Oniriconu'' :D No i poniedziałek od razu zrobił zrobił się lepszy :)

    OdpowiedzUsuń