piątek, 4 lutego 2022

Oniricon cz. 790

         Śniło mi się, że:




- w szkolnej bibliotece ksiądz ostrzegał mnie, że czytając horrory stanę się satanistą, lecz odparłem, że nie mam takiego zamiaru,



- Marek Podlecki głosił, że nasz świat jest atomem w ciele gnijącego szympansa,







- po latach znów uczyłem się u polonistki Anny ov Scayapakovej i chciałem powiedzieć jej o swoich wydanych książkach,




- pracowałem na dworze obecnego cesarza Chin, gdzie piłem jogurt ,,somme'' i skonstruowałem pierwszą rakietę, która poleciała pod sufit,




- byłem Mongołem i jechałem konno przez step,



- powiedziałem, że to bez znaczenia gdy menel chwali drugiego menela i jako przykład podałem Lenina nazywającego Dzierżyńskiego ,,Feliksem Dobre Serce'',



- w starożytności Bułgarzy stworzyli imperium obejmujące całe Bałkany,



- miałem książkę o sławnych żółwiach takich jak Samotny Jerzy i Marta z Galapagos, olbrzymie żółwie z Seszeli i Wysp Cooka, w książce tej opisana została również Martha - ostatnia samica gołębia wędrownego,


- w Polsce grasowała samica żółwia czerwonolicego polującego na ludzi,



- Karol Marks był złym królem mordującym swoich poddanych,



- w Zaginionym Świecie myśliwy (nie był to John Roxtone) wezwał do siebie gołębia i kazał mu śpiewać piosenkę ułożoną przez Marthę, ostatnią samicę gołębia wędrownego,




- Dariusz Kwiecień nagrał na you tube filmik ,,Dlaczego wiedźma nie istnieje?'', a także o ropenie i innych kryptydach,




- w liście do Andrzeja Sapkowskiego pytałem go jakie ma zastrzeżenia wobec wydanego niedawno zbioru listów średniowiecznych kochanków,



- poszedłem na kebab i zobaczyłem przed barem właściciela, który palił papierosa i rozmawiał z innym Turkiem,



- nocą spotkałem w lesie półnagie rusałki, które proponowały mi seks,



- napisałem, że czarownica Żałmauz - Kempir z Kazachstanu mogła, choć nie musiała być wzorowana na rosyjskiej Babie Jadze,



- doszedłem do wniosku, że czarownice różnią się kształtem głowy,




- zmartwiłem się gdy z mojego planu przyszłych opowiadań zostały wyrwane kartki z opisem przygód Hastura i innych bohaterów, gdy spojrzałem drugi raz, kartki były na miejscu,




- obiecałem Pavlasowi ov Vidłarowi, że kupię mu pizzę, lecz kupiłem coś innego i to tylko dla siebie,

- zapisywałem sen o swoim byłym sąsiedzie Joxie ov Jarinisie,



- ostatnio wyświetlano w kinie cykl filmów biograficznych o Normanie Daviesie, który wyjechał na studia do Polski po tym jak otrzymał stypendium w Walii, w poście o nim napisałem, że choć szanuję tego autora, którego kiedyś chwalono w ,,Naszym Dzienniku'', to nie podzielam jego bezkrytycznego uwielbienia dla Unii Europejskiej i dziwię się czemu jako Brytyjczyk nie okazał radości z powodu Brexitu. 

1 komentarz:

  1. No i wątek Turbobułgarów jest! Mi się z kolei śniło że napisałeś posta o żbikach ...

    OdpowiedzUsuń