sobota, 26 marca 2022

Oniricon cz. 805

         Śniło mi się, że:



- Andrzej Sapkowski radził początkującym pisarzom fantastom, aby przeczytali słownikową definicję różnych terminów takich jak np. eutanazja, zaś młoda blondynka przeciwna eutanazji rozmawiała o niej z czarnowłosą redaktorką Madleną ov Ursovą ubraną na czarno,



- jako dziecko mieszkałem w nawiedzonym domu, gdzie straszyły duchy zamordowanych nowożeńców i ich dziecka, których się bałem,



- powiedziałem o rudym i grubym kocie Teodorze, że po rosyjsku nazywa się Fiodor, zaś po angielsku i niemiecku -Teodor,



- w XIX wieku fale wyrzuciły kalmary olbrzymie u wybrzeży Kanady i Nowej Zelandii, w XVII wieku ludzie ubrali wyrzuconego na brzeg kalmara olbrzymiego w pelerynę i buty po czym z powrotem zepchnęli go do wody,



- szczupak zjadł okonia, a sam został zjedzony przez kalmara olbrzymiego,



- w telewizji emitowano program o sektach, który prowadzili młodzi mężczyźni ubrani na biało i noszący dziwne fryzury, w realizacji programu uczestniczył Sanjaya z Lechii, nie spodobało mi się, że ci ludzie propagowali okultyzm i pytałem sam siebie czy diabeł może być skłócony sam ze sobą,



- Mama zaproponowała mi obejrzenie w telewizji kreacjonistycznego programu, a potem zbudowała na plaży zamek, w którym znajdowała się uwięziona księżniczka, Jolaos uwolnił ją, a po drodze zjadał podrzucane przeze mnie plasterki kiełbasy posmarowane musztardą,

- byłem na pielgrzymce w Austrii razem ze starszymi paniami i jadłem chałkę,





- wujek Henricus ov Sieniticus powiedział, że jestem ,,szczęśliwym boomerem'' nie mającym dzieci, on zaś narzekał na ,,kocioł'' w domu z powodu licznych żon i potomstwa,



- II RP tworzyła unię zwaną Międzymorzem z Litwą, Łotwą, Estonią i Finlandią, szczególnie chętna do wstąpienia była Estonia, w naszych czasach Polska odbudowała Międzymorze, w Finlandii umieszczono amerykańską broń atomową przeciwko Rosji i wybuchła wojna atomowa, w której Petersburg został zniszczony,

- szedłem pod ziemią i omal nie zostałem przejechany przez drążącą tunele maszynę podobną do kreta z napędem atomowym,


- w myślach mówiłem o. Markusowi ov Cosiarowi, że prawie każda dziewczyna ma jakiś defekt urody, nie spotyka się kobiet tak pięknych jak Arwena z ,,Władcy Pierścieni'' czy inne bohaterki filmowe, pomyślałem wtedy o eugenice i przypomniałem sobie Doriana Graya, który też przedkładał estetykę nad etykę, UWAGA: To tylko sen, na jawie jestem przeciwnikiem eugeniki,




- zbliżał się mecz Polaków i Rosjan w Petersburgu, a dziennikarka z portalu ,,Oko. press'' powiedziała, że choć Rosjanie są brzydalami mającymi brzydkie tatuaże, lepiej grają, bo mają naprawione chodniki, miałem potem ochotę ,,wybić Oko. press''.

1 komentarz: