poniedziałek, 17 października 2022

Oniricon cz. 858

         Śniło mi się, że:



- w Eerie Indiana rodzina Tellerów walczyła z białymi świerszczami weta, kiedy z ciał rozdeptanych owadów tryskał jasny płyn, ksiądz powiedział, że siebie też trzeba kochać,



- mieszkałem razem z ojcem w Eerie Indiana  gdzie pomagałem rozładowywać zawartość ciężarówki, chodziłem do chińskiej knajpy, spotkałem gang motocyklowy i kota rasy sfinks,



- w australijskim serialu fantasy młodzi bohaterowie jechali samochodem min. przez Szczecin,



- spotkałem dwóch księży, młodszego i otyłego, oraz starszego i wąsatego, który powiedział mi, że podziemny świat zwany Agarthą jest inny niż wyobrażają go sobie fantaści,



- ktoś wyraził obawę, że dzieci czytające o Jakubie Wędrowyczu będą chciały zostać bimbrownikami,



- kiedy Stanisław Szur założył partię Wąż Polski, przypomniano mu w Sejmie o Andrzeju Lepperze i jego partii Samoobronie, mówiąc, że też dziwnie się nazywała,



- po latach spotkałem Jenę ov Blackeyovą, która na tablicy rejestracyjnej swojego samochodu zamieściła informację o morderstwach na ulicy Greckiej w Szczecinie, jechałem samochodem razem z Jeną i jej przyjacielem, sympatycznym Mulatem Hanim, na pożegnanie Jena powiedziała mi, że dużo wycierpiała i teraz chce być szczęśliwa, życzyłem jej dużo szczęścia, ona zaś pogłaskała mnie po policzku,



- w powieści ,,Frankenstein'' Mary Shelley walczyła z Wiktorem Frankensteinem, jego starym ojcem i bratem, którzy zamienili się w wampiry dążące do władzy nad światem, w tej powieści występowali również pedofile podróżujący po świecie w poszukiwaniu dzieci,

- pojechałem na grilla na działkę do Stepnicy, zakryłem swoje obnażone genitalia, aby dzieci ich nie widziały, a potem poszedłem do sklepu,



- po śmierci Wojciecha Olszańskiego, jego córka, Michalina udzieliła wywiadu w piżamie, a potem rozebrała się przed kamerami do samej bielizny,



- Jaga, żona Popiela II poszła nocą do lasu zbierać trujące zioła, czym naruszyła tabu zabraniające wchodzić do lasu we wrześniu,



- ucieszyłem się kiedy na ulicznym straganie w Szczecinie zobaczyłem lepioszki (rodzaj pieczywa z Uzbekistanu) i miałem ochotę ich spróbować,



- Maciek Kropiciel po śmierci trafił do Nawii, zaś jego maczuga zwana Kropidłem zyskała zdolność mowy,


- autorka baśni o wierzbowym skrzacie Kosmatku  napisała również dwie książki przyrodnicze,



- byłem zaginionym bratem Witolda Vargasa,



- powiedziałem Martinusowi ov Lataxowi o złych kłusownikach z filmów ,,Bambi'' oraz ,,Bernard i Bianka w krainie kangurów''. 

1 komentarz: