sobota, 19 listopada 2022

Oniricon cz. 867

         Śniło mi się, że:


- zostałem przytrzaśnięty drzwiami przy wychodzeniu z autobusu i musiałem siłą się wyrwać,



- zasmucała mnie konieczność zniszczenia Rosji dla ratowania pokoju na świecie, bo lubię rosyjską kulturę,


- ktoś uznał cykl ,,Był raz na zawsze król'' T. H. White'a za kiepską literaturę,




- pisałem posta o mumiach egipskich,



- pisałem posta o tapirach panamskim i malajskim,



- poszedłem z Mamą do widmowej wioski otoczonej zewsząd lasem, weszliśmy do jednej z chat gdzie szczekał na nas kundel, który potem oddał mocz na podłogę, zaś mieszkający tam mężczyzna i kobieta wyrzucili nas,



- pies zamienił się w słowiańskiego demona żmijownika, który był jasnoszarym wężem z czterema łapami, żmijownik był jadowity, posiadał zarówno kły jadowe jak i zatrute pazury, atakował spadając na swe ofiary z gałęzi lub sufitu,



- zobaczyłem książkę o demonologii wietnamskiej, do której dołączona została rozmowa dwóch młodych kobiet o królowej Tatrze w baśni Marii Konopnickiej,




- pewien bezdomny powiedział przed kamerami, że potrafi odczytywać choroby patrząc w oczy i oznajmił, że Antoni Macierewicz umrze na raka oka, bezdomny dodał, że wcale nie jest brudasem,



- chciałem opublikować różne ciekawostki z ,,Gazety Wyborczej'' jako ,,Internetowe cuda na kiju'', lecz Mama uznała, że są głupie,



- w średniowieczu żyrafy miały giętkie szyje węży, zaś Marco Polo, który był Chińczykiem, zarzucał im marksizm,



- Kenia poparła najazd Rosji na Ukrainę,

- Paweł Miłosz zamieścił na swoim blogu swój portret w okularach,

- miałem długie, rude włosy i zatrudniłem się jako księgowy w ośrodku dla autystów,

- Mama zwymiotowała w poczekalni do lekarza, przechodząca pielęgniarka biła ją, a ja stanąłem w jej obronie,

- Mama kazała mi zjeść na śniadanie pokruszone skorupki jajek,


- biała kaczka była ptakiem diabelskim, który zwodził ludzi zwabiając ich na miejsce gdzie się topili,



- w erze dziewiątej w oazie na pustyni mieszkały trzy nimfy, oaźnice, które zjadały podróżnych,

- chciałem, aby Rosja została zdemilitaryzowana i zdeputinizowana, zaniepokoiłem się jednak co będzie jak Chiny dojdą do Europy.  

1 komentarz:

  1. No i Twoja mama miała rację co do Gazwybu jako źródła na następne " Cuda na Kiju"

    OdpowiedzUsuń