niedziela, 31 grudnia 2023

Sylwester 2023

 

,,To wam powiedziałem, abyście pokój we Mnie mieli. Na świecie doznacie ucisku, ale miejcie odwagę: Jam zwyciężył świat’’ - J 16, 33





Minął kolejny tragiczny rok… To co się dzieje w Polsce, na świecie, a nawet w Kościele napełnia mnie zgrozą.









Ucieszyłem się jednak gdy internetowa ,,Encyklopedia fantastyki’’ zamieściła krótkie notatki o mnie i moich trzech jak dotąd wydanych książkach.

Linki do mojego bloga pojawiły się na prawicowej stronie ,,Monitor Postępu’’ (recenzja filmu ,,Herkules kontra barbarzyńcy’’), turbolechickim blogu ,,Okiem Vrana’’ (post ,,Historia w pułapce czyli w SKANDALU, wymierający naród, testowanie AI czyli czata GPT’’ z 10 kwietnia 2023), na blogu ,,Szkoła nawigatorów’’ w komentarzu pod artykułem ,,Nibelungowie i ich skarb’’ (komentarz zawierający link do mojego posta ,,Mity i legendy o pierścieniach’’ napisał Pioter, 10 listopada 2023 o godz. 12; 29) oraz na fanpejdżach ,,Galeony Baśni’’ (wpis ,,Alfabet demonów polskich (H) Herta’’) i ,,Rzeczpospolita Obojga Narodów/ Polish – Lithuanian Commonwealth’’ na Facebooku (wpis ,,Poniatowski’’ z 19 listopada 2023). Na ,,Forum Gazeta pl.’’ użytkownik o pseudonimie Kniaź Moskiewski, Hospodar Bułgarski wyraził się lekceważąco o moim blogu: ,,Jakaś stronka z obrazkami i cytatami’’.

Pozdrawiam starych i nowych Czytelników i Obserwatorów; Czarnego Królika, Ewelinę, Fundację Powrót do Krainy Marzeń, Joannę Leliwę, Andrzeja Belfegora i Patryka Borutę oraz dziękuję za zainteresowanie Komentatorom, również tym krytycznym (z wyjątkiem spambotów publikujących na moim blogu bzdury o Iluminatach).

Szczególnie dziękuję Tomaszowi Żbikowatemu, Ignasiowi, Jerzemu Liryckowi (w tym roku napisał komentarz po kilkuletniej przerwie) oraz Panu Bartłomiejowi Grzegorzowi Sali, który dwukrotnie linkował moje posty na Facebooku.

Wszystkim Czytelnikom życzę dużo zdrowia, pokoju, wolności i nadziei, że kolejny rok będzie jeśli nie lepszy to przynajmniej nie gorszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz