wtorek, 16 stycznia 2024

Oniricon cz. 996

     Śniło mi się, że:



- niedawno ukazał się pierwszy tom nowego cyklu fantasy pisanego przez Rafała Dębskiego i jego żonę,



- w Polsce partia Złota Droga została oskarżona o nekrofilię,



- pisząc ,,Poczet foliarzy świata'' umieściłem w nim biogramy Marion Zimmer Bradley, Dana Browna, Charlesa Lelanda, Isaaca Newtona, Karola Marksa, Gideona Sponholza, Sigmunda Freuda, Vaclava Hanki i Semira Osmanagicia, a także Czesława Białczyńskiego i Wojciecha Olszańskiego,



- byłem Stanisławem Szurem i razem ze swoimi zwolennikami, tańczyłem nago na działce wokół ogniska, śpiewając foliarskie piosenki, uważałem Sanjayę z Lechii za potężnego maga i korespondowałem z nim,



- poseł Stanisław Szur powiedział w Sejmie, że Polacy zgodnie z tradycją swych lechickich przodków, mają prawo zabijać się w pojedynkach, a następnie zjadać zwłoki swych przeciwników na surowo, bądź po upieczeniu nad ogniskiem,



- zagrałem w filmie rolę Pana Twardowskiego, byłem ubrany w czarny kontusz i wszedłem do karczmy, gdzie podpaliłem choinkę,




- wujek Andreus ov Küjvis powiedział, że mam za dużo książek i rękopisów, tymczasem planowałem oddać swoją kolekcję książek z serii ,,Tajemnice zwierząt'' w dobre ręce, kładąc je na półce w poczekalni u psychiatry,



- rozmawiając w myślach z Jeną ov Blackeyovą mówiłem jej, że choć straciłem zainteresowanie zoologią, nie znaczy to, że teraz nienawidzę zwierząt i chciałbym je krzywdzić,



- w Apokalipsie św. Jana Jezus Chrystus cytował rzymskiego historyka Teliana piszącego o tym, że Oktawian August w umiarkowany sposób prześladował Żydów,



- Czesław Białczyński twierdził, że starożytni Persowie byli Słowianami, zaś Zaratusztra wędrował po ziemiach dzisiejszej Polski i namawiał rodziców do porzucania kalekich dzieci,



- tworzyłem album o fantastycznym świecie szczególnie dużo uwagi poświęcając zamieszkującym go zwierzętom,



- na zajęciach z Voytakusem ov Viernitisem i Filipusem ov Falconiusem namalowałem obraz przedstawiający trzy boginie, z których jedna miała olbrzymie piersi, przerwałem pracę, a potem chciałem ją dokończyć,



- w czasopiśmie ,,Miłujcie się!'' znalazłem artykuł potępiający proputinowską fantastykę w Rosji, było w nim zdjęcie pisarki Wiery Kamszy przebranej za Czerwoną Sonię,



- w lesie leżała na trawie rusałka, zaś  mężczyzna masował ją stopami pomalowanymi na zielono,



- w przyszłości na terenach dzisiejszych USA będzie żyć plemię Persingów przypominające starożytnych Persów, za swojego przodka będą uważali gen. Johna Pershinga lub policyjnego psa o tym imieniu,

- do mojej sąsiadki, młodej blondynki przyszedł dostawca z Empiku i przyniósł jej cukier, zaś kobieta narzekała, że Empik stał się monotonny,




- wikingowie docierali do Australii i Nowej Zelandii,



- pewien wiking dopłynął na Antarktydę, gdzie na pokład jego statku wdrapała się psotna samica pingwina, która ,,puszczała bąki cuchnące rybą'' i nie dawała się złapać,

- w Warszawie po skończonych obradach Sejmu, posłowie i posłanki wzorem Rzymian, kąpali się nago w Wiśle. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz