poniedziałek, 3 czerwca 2024

Oniricon cz. 1029

     Śniło mi się, że:



- Nikaragua nie istnieje, a w jej miejscu znajduje się Tiropikapia,



- Małgorzata Nikołajewna była żoną genseka i niczego jej nie brakowało, poprosiła Wolanda, aby zabrał ją ze sobą do piekła, wcześniej, ubrana w zielone bikini została przywiązana do krzyża, krytycy zarzucali Michaiłowi Bułhakowowi, że sabat czarownic jest obcy kulturze rosyjskiej i został zapożyczony z wierzeń polskich i ukraińskich,



- Macarena, piękna dziewczyna z Brazylii odwiedziła Nowy Jork i była na audiencji u królowej Elżbiety II w Londynie, królowa w cudowny sposób rozpoznała u Macareny raka piersi i wyciągnęła go ustami pod postacią czarnego bretnala z białymi oczami i ostrymi zębami (wymyślone w bezsenną noc),



- w CH ,,Kaskada'' siedziałem przy stoliku i piłem wódkę ze szczecińskim mimem przebranym za Charliego Chaplina, mim opowiadał mi o swoim życiu, krzywił się i mamrotał, UWAGA: To tylko sen, na jawie jestem abstynentem,



- Andrzej Plipiuk napisał powieść o młodej i pięknej blondynce, Lydii Orsanie z Meksyku, której współcześni Aztekowie przyprawili operacyjnie koci ogon, dwaj przestępcy sprzedali Lydię sekcie z przeznaczenie na ofiarę, Lydia trafiła do ponurego, ciemnego domu na odludziu, w którym trupioblade kapłanki nosiły czerwone szaty,



- za PRL - u trzech agentów SB; dwóch chłopaków i dziewczyna, kierowanych przez kardynała - komunistę, podrzucało księdzu mieszkającemu w pałacu biskupim, kompromitujące słomiane kukły i zapisane kartki,

- u schyłku PRL - u ujrzałem w sklepie nadmuchiwaną książeczkę dla dzieci, która mogła pływać po wodzie,



- Sonia Marmieładowa stała się boginią, która w naszych czasach objawiła się jako Jena ov Blackeyova,



- Hellboy siedział w ciemnym pokoju przy stoliku z Grigorijem Rasputinem, który miał na głowie niezwykle wysoką papachę,



- wspiąłem się na szczyt piramidy schodkowej w Szczecinie, gdzie znajdowało się mieszkanie Jeny ov Blackeyovej, tam na podłodze leżały porzucone zabawki, a w gablocie na ścianie wisiał Całun Turyński, przepraszałem Jenę za przykre słowa sprzed lat, lecz nie chciała mnie słuchać,



- spotkałem w swoim mieszkaniu Jacka Komudę w czerwonym kontuszu, zobaczył mój rękopis pokryty kawałkami różowego mięsa i ocenił go negatywnie, potem pisarz powiedział, że mnie wykąpie, lecz zamiast tego wykąpała mnie jego żona, blondynka w średnim wieku,



- Andrzej Pilipiuk napisał opowiadanie o koniu Hyziu (bohaterze komiksu z ,,Gazety Polskiej''), który razem z zaprzyjaźnionymi końmi zrzucił kopyta, odsłaniając pojedyncze palce, konie uczyniły to na cześć Krzysztofa Bosaka,

- zaproponowałem nazwę ,,Pod Uszkiem Południa'' dla restauracji koło mojego domu i przyjęła się, kiedy tam poszedłem, trafiłem do toalety pełnej ciężko chorych chłopców,



- Pavlas ov Vidłar spotkał na islandzkiej łące nagą królową tej wyspy, która była piękną, młodą blondynką i poprosiła go o pocałunek, Pavlas poprosił ją o czas na rozebranie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz