sobota, 22 czerwca 2024

Oniricon cz. 1034

     

     Śniło mi się, że:



- stanąłem przed dużym, stojącym lustrem i oddałem na nie mocz i kał,



- Janes ov Calcium miał kota i brązowego kundelka, które broniły go przed złymi duchami i były obraźliwie nazywane okultystami,



- Józef Stalin był lapońskim olbrzymem Stallo, pożerającym dzieci,



- w zoo safari w Świerkocinie zalałem szary proszek wodą i powstała z niego antylopa eland,



- w Norwegii widziano jednorożca, co przyczyniło się do wzmocnienia władzy królewskiej,



- zdaniem kryptozoologów na Nowej Zelandii żyją diabły tasmańskie, żywiące się ptakami, hatteriami, jagniętami i małymi dziećmi,



- polski biskup wydał dokument o wierze Szwajcarów w jednorożce,



- zobaczyłem brązowo - białe zdjęcie Jana Żabińskiego, szkła jego okularów przypominały powierzchnię diamentu,



- Polacy nazywają syrenami  wszystkie potwory z mitologii greckiej,



- św. Jakub Apostoł zamierzał nawrócić cesarza Chin i sułtana Turcji, który był analfabetą, w jego czasach istniała już komunistyczna Korea Północna,






- czytałem powieść ,,Różową Damę'' i mit o Tęczowym Wężu, wydane w jednym tomie,



- Gandalf będzie nazywać się Smygdalf,



- w czerwcu widziałem na łące konkurs urody Słowianek w białych giezłach, wszedłem do lasu, gdzie nad jeziorem zobaczyłem dwa żółwie, błotnego i gatunek inwazyjny, wyróżniający się długą, płaską skorupą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz