niedziela, 14 lipca 2024

Oniricon cz. 1042

                         Śniło mi się, że:



- 15 - letni Adolf Hitler uprawiał seks z również niepełnoletnią Gretą Garbo,



- Ignaś napisał o leczniczym wpatrywaniu się dwadzieścia razy w granatowy prostokąt w Internecie, że jest to równie rozreklamowane co nieskuteczne,




- prezydentem niepodległego Tybetu został Wołodymyr Zełeński, który podczas meczu polo jechał tyłem na owcy z wysoko uniesionymi rękami,



- wygrana Konfederacji w wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2024 r. dała mi nadzieję na wyjaśnienie przyczyn katastrofy smoleńskiej,



- napisałem kalendarium homoseksualizmu w Polsce, wspomniałem w nim o antygejowskim filmie z lat 90 - tych XX wieku, nakręconym przez dwie lesbijki, zaś Witold Jabłoński uznał mnie jednocześnie za homoseksualistę i homofoba,



- broniłem czarnowłosą księżniczkę Agnirję w ciemnoniebieskiej sukni przed oszczerstwami Sanjai z Lechii,



- w Parku Kasprowicza w Szczecinie widziałem 4 - metrowe nutrie, wyhodowane przez ludzi,




- w 1871 r. paryżanie, oblężeni przez Prusaków wypuszczali balony z legwanami morskimi,








- wracając z Voytakusem ov Višnicem z wycieczki rozglądałem się na ruchliwej ulicy za ładnymi blondynkami, myśląc o powieści ,,Wilczarz'' Marii Siemionowej i księżniczkach Pilipiuka, przez swoją nieuwagę doprowadziłem do stłuczki,



- Matka Boska Fatimska ostrzegała przed kultem mezozoicznej ropuchy belzebufo, której pomnik znajduje się w Pacynowie w Polsce,



- Jena ov Blackeyova była ubrana w jedwabną, czerwono - złotą szatę i miała rytualnie usunięte dwa górne siekacze, rozmawiałem z nią o jej podróży do cesarskich Chin na grzbiecie złotego smoka,



- Lenin zrzucał co jakiś czas skórę, tak jak to czynią gady,



- uznałem, że zakochanie jest ciężką chorobą psychiczną, której nie należy mylić z miłością,



- szukałem informacji o małpoludzie z Singapuru,



- na lekcji historii w szkole pisałem w zeszycie ćwiczeń o żydowskich ośrodkach intelektualnych w Kairze, Kordobie i w Pradze, w tej ostatniej miały miejsce pogromy, stąd konieczność lepienia golemów, po napisaniu tego, narysowałem w zeszycie ćwiczeń miniaturowy portret Żyda,



- w żydowskim micie Jahwe stworzył pierwszych ludzi z łez Białej Bogini na prośbę geniusza wstydu, aby miał się kto wstydzić,



- w XVI wieku król Francji Henryk V wydał w Kordobie edykt tolerancyjny wobec Żydów,



- chodziłem do szkoły razem z Tomaszem Żbikowatym i zapytałem go o stosunek do Holokaustu,



- siedziałem przy stole w samych majtkach razem z trzema rosyjskimi pisarzami, ubranymi na czarno i chciałem ich zapytać o stosunek do wojny na Ukrainie. 

1 komentarz: