sobota, 20 lipca 2024

Oniricon cz. 1043

     Śniło mi się, że:



- polskie posłanki ubiegające się o stanowiska państwowe, musiały publicznie rozebrać się do naga i odtwarzać przed kamerami pozycje z ,,Kamasutry'',



- zamieniony w rosomaka widziałem jak Culan z Irlandii wyprowadził na spacer psa, zaś Mulan, przyjęta do plemienia Amazonek, zastrzeliła zwierzę z łuku, aby je upiec i zjeść, co nie spodobało się Culanowi (z myśli poprzedzających zaśnięcie),



- rozmawiałem z jakimś arabskim królem w białym burnusie, szczerzącym złote zęby, wcześniej na jego miejscu siedziało dwóch Murzynów,



- starożytny Egipt znajdował się na terenach dzisiejszej Portugalii, Egipcjanie odkryli Amerykę Południową,



- byłem rozczarowany właściwościami czerwonych rękawic He - Mana, które odnalazłem na Białorusi,



- Izraelici w okresie między wyjściem z Egiptu a zdobyciem Ziemi Obiecanej byli nazywani Nomadami i uważani za jedno z plemion mongolskich,



- bracia Grimm żyją w Niemczech w XXI wieku i piszą fantasy wydawane przez ,,Replikę'',



- Indianie z Ameryki Południowej odkryli Australię,




- cynognathus w stroju Świętego Mikołaja (krasnala z reklamy coca coli) dał dorosłej blondynce prezenty pod choinkę,



- św. Azaderac z Averoigne istniał naprawdę,



- w średniowiecznej Francji istniała kraina Ceune, zamieszkana przez gigantyczne pomrowy, kobieta z Ceune zamieniona w czarną krowę, przyszła w odwiedziny do biskupa Azaderaca,



- w XXI wieku Mokosza objawiła się polskiej neopogance i poleciła jej okazywać szacunek Matce Boskiej z Lourdes,



- w Niemczech muzułmanin zjadł winogrono i wrzucił pestkę do octu, który utworzył wokół niej kwaśną skorupę,




- Sławomir Mentzen pilnował pieca z żółtych kafelków, do którego wrzucał dzieci,



- blondwłosa rusałka Gerbila z ery dziewiątej nosiła dwie myszkoskoczki mongolskie w pochwie i w odbycie, myszoskoczki żyły wówczas również na Ukrainie,

- zabłądziłem w Parku Kasprowicza w Szczecinie i zacząłem lewitować (koloryzowane),



- naga i czarnowłosa córka Viktora Orbana polowała na węgierskich bagnach na entelodona, uzbrojona w samą włócznię,



- w świecie, zwanym Venethią żyją min. Słowianie Zieloni, czyli plemię Boczulan o zielonej skórze, żyjące na Atlantydzie i w Chinach,



- Vera i Lora, suczki rasy beagle ściągnęły carycy Katarzynie II tort z bitą śmietaną ze stołu,



- w aptece starszy pan przyznał mi rację gdy nazwałem Donalda Tuska - Biedką, a Wojciecha Jaruzelskiego jeszcze inaczej (fot. za: M. Czutko, wpolityce),



- za PRL - u starszy pan opowiadał na ulicy młodzieńcowi  treść opowiadania Nikołaja Gogola o człowieku, który zawarł pakt z diabłem, bo chciał, aby jego pierogi same maczały się w śmietanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz