wtorek, 9 grudnia 2014

Oniricon cz. 74

Śniło mi się, że:



- pomyślałem, że Aleister Crowley i Adolf Hitler byli bardziej niebezpiecznymi satanistami niż Adam ,,Nergal'' Darski, bo ukrywali swój satanizm,



- narysowałem Wielkiego Atuina, był brązowy, dorysowałem mu łuski,



- jechałem autobusem razem z grupą młodzieży z jakiejś wspólnoty chrześcijańskiej, razem ze mną było młode, prawosławne małżeństwo, które zostało wyniesione na ołtarze (żona była otyła), atmosfera była bardzo radosna, ale wysiadłem z autobusu kiedy miała nastąpić w nim modlitwa o uwolnienie i egzorcyzm; idąc do domu bałem się, że jestem opętany i sam chciałem się egzorcyzmować,



- pomyślałem, że Gabriel Narutowicz, nawet jeśli był masonem, to i tak miał prawo do życia,



- brałem udział w obchodach Nocy Kupały i chciałem wznieść toast za zdrowie Wolanda, lecz bałem się, że zostanie to uznane za satanizm,



- rozmawiając z jakimś Rosjaninem mówiłem, że jako katolikowi bardzo mi się podoba podobieństwo Matki Kendarat do Maryi i powiedziałem, że Volkodav miał wiele cech dobrego chrześcijanina i gdyby poznał Jezusa, na pewno by Go pokochał, jeśli zaś chodzi o kult Bliźniaczych Bogów to była to alegoria nie chrześcijaństwa, lecz gnozy,



- będąc na schodach prowadzących do domu ujrzałem mnóstwo biedronek, w tym niektóre były zmutowane i bałem się, że będą mnie gryzły,



- w swojej domowej biblioteczce znalazłem książkę o stosunku Kościoła katolickiego do UFO i postanowiłem ją przeczytać, aby mieć inspirację w pisaniu, w tej książce było bardzo dużo krzyżówek, więc postanowiłem ją dać Voytakusowi ov Visnicowi, który bardzo lubi rozwiązywać krzyżówki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz