sobota, 8 października 2016

Oniricon cz. 247

Śniło mi się, że:

- jesienią brałem udział w rekolekcjach i przygotowywałem się do spowiedzi z grzechów przeciwko pierwszemu przykazaniu; dostałem czarną świecę i książkę w czarnej okładce, w szkolnej szafce zostawiłem słoik z kiszonymi ogórkami, który ostatecznie opróżniłem, gdy zabrakło dlań miejsca w szafie,







- broniłem wartości literackiej ,,Władcy Pierścieni'' J. R. R. Tolkiena przed zarzutami Alexandrusa ov Cocelaise,
- pojechałem z panią Inhą nad Jezioro Głębokie w Szczecinie,






- w ,,Panu Tadeuszu'' Adama Mickiewicza występują smerfy; powiedziałem, że Zosia to ,,taka Sasetka'',






- miałem w domu kolekcję dawnych encyklopedii min. wszystkie tomy Samuela Orgelbranda,
- na Wałach Chrobrego widziałem prace zmierzające do skierowania Odry w nowe koryto; byłem przerażony gdy Mama napiła się wody z rzeki,
- widziałem jak jakaś staruszka umarła, a godzinę potem jej ciało zaczęło podskakiwać od nagromadzonych w nim gazów i mówić,
- w czasie wycieczki w Sudety ugryzłem Pavlasa ov Vidłara w nogę, a potem go przeprosiłem,







- w XIX wieku ,,Don Kichot'' znajdował się na indeksie ksiąg zakazanych,
- byłem na wycieczce z panem Tomasusem ov S. w Sudety; wstydziłem się skorzystać z toalety, bo bałem się, że będą mnie podglądać, nad ranem uciekałem z krzykiem przed wózkami widłowymi i chroniłem się przed nimi w jakiejś komórce, albo w bunkrze, widziałem posąg Liczyrzepy na wielkiej, trawiastej równinie; potem wieczorem byłem na uczcie; marzyłem o puszczaniu zapalonych lampionów,
- jakaś dziewczynka potajemnie łasowała słodycze, podczas gdy pewna kobieta otworzyła w Sudetach salon ślubny dla chcących brać ślub w masce Batmana, lub w innych przebraniach,






- broniłem kreskówki ,,Wyspa Niedźwiedzi'' przed zarzutami o promowanie okultyzmu mówiąc, że to właśnie z niej dowiedziałem się po raz pierwszy, że wampiry boją się znaku krzyża,





- jednym ze stu kontynentów fantastycznego świata Cudomirii jest Disaraf - taf - pustynny ląd wielkości Australii, na innym lądzie żyli Króliczanie - ludzie z głowami królików,






- w Polsce kręcono film będący parodią ,,Gwiezdnych Wojen''; główną rolę grała w nim Amerykanka Meduza, odpowiednik Chewbaki miał białe futro i przypominał nietoperza namiotnika; Meduza zbuntowała się i nie chciała grać w niskobudżetowym filmie i zamknęła się w toalecie, a reżyser i aktorzy przekonywali ją, by zmieniła zdanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz