poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Oniricon cz. 425

Śniło mi się, że:







- mówiłem psychologowi uprawiającemu jogę, że Mircea Eliade przypłacił praktykowanie jogi 10 latami egzorcyzmów,
- w ,,Sadze o wiedźminie'' srebro było używane jako lekarstwo; zażyłem je, lecz nie mogłem już po nim wejść po schodach do autokaru,







- zastanawiałem się jak o. Posacki ocenia ,,Kubusia Puchatka i nauki tajemne'',







- Bolesław Chrobry przy pomocy Macieja Korwina; króla Węgier odpierał atak germański na Polskę; pokonani Niemcy założyli Gniezno,








- powiedziałem Ursuli Le Guin, że choć była luteranką, jej cykl o Ziemiomorzu pomógł mi być lepszym katolikiem,







- w jednej z książek z serii ,,Tajemnice zwierząt'' w czarnej okładce opisano jak studenci udali się do ogrodu zoologicznego, byłem tam z nimi i widziałem stonogi, olbrzymie sekretarze i ptaki kusaki,









- już jako dorosły człowiek uczestniczyłem w lekcji języka polskiego w małym miasteczku, gdzie ubrana na biało, młoda dziewczyna o imieniu Nawojka wskoczyła do fontanny i utopiła się w niej, ubrany na czarno mężczyzna bił się z księdzem w zakrystii, zaś w czasie Nocy Kupały piękne dziewczyny w białych giezłach kąpały się w fontannie,







- krew elfów, która płynęła w żyłach Cirilii była przezroczysta,
- Janusz Korwin - Mikke siedząc przed talerzem z bitą śmietaną polaną rozpuszczoną czekoladą, pytał pewną blogerkę, czy jego matka była szamanką, że ona ją tak obraża, a blogerka powiedziała, że jego matka była pucołowata,








- ludzie jedząc owoce jemioły zamienili się w jemiołuszki,








- w średniowiecznej Hiszpanii pojawiły się potwory, które urządziły konkurs brzydoty; sędzia był Żyd Wieczny Tułacz,







- w książce ,,Baśń i dziecko'' natrafiłem na tekst ukraińskiej neopoganki z czego chciałem się spowiadać, po latach spotkałem ją gdy odprowadzała mnie na uniwersytet i popierała mordowanie nienarodzonych dzieci,
- czytałem książkę o słowiańskich demonach z serii ,,Legendarz'', w której zostały opisane min. Hapolog (mężczyzna w garniturze i w fezie na głowie), Może (postać mężczyzny), mieszkająca w polskich miastach bojowa kangurzyca z ludzkimi piersiami zakrytymi biustonoszem, oraz skrzydlata mysz, która w mieście zabiła jednego z chłopców bawiących się dyskiem uderzając go w głowę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz