sobota, 2 lutego 2019

Oniricon cz. 468

Śniło mi się, że:

- codziennie oglądałem ,,Władcę Pierścieni'' , widziałem tam kowali mieszkających w piwnicy, nestor ich rodu był księdzem, kiedy odprawiał Mszę Świętą przybył wielki, zielony wąż, a jakiś chłopiec zapytał się o niego,






- w tureckim serialu Rollo był muzułmaninem i w jego czasach miała miejsce krucjata; ucztowałem razem z muzułmanami i zobaczyłem gromadę chłopców w turbanach i z zasłonami na twarzy,
- uciekałem z kawiarni rozebrany do majtek, spotkałem Konrada T. Lewandowskiego i Andrzeja Pilipiuka i wstydziłem się swojej golizny, po czym biegłem przez park,







- czytałem encyklopedię wiedzy alternatywnej, w której było zamieszczone zdjęcie Michaiła Gorbaczowa z gwiazdą Dawida na czole, rysunek wielkiego, chudego, zielonego gada o głowie minoga, oraz dowiedziałem się z niej, że gwiazda Dawida przesyła do ciała i duszy noszącego ją Żyda strumienie jasnej i ciemnej energii i że źli Żydzi czerpią z niej wyłącznie ciemną energię,
- Andrzej Pilipiuk został myśliwym,
- Kuba Zawilski przebywając w Galii zadzwonił do Harry'ego Pottera,







- zobaczyłem dwóch ludzi mających zielone twarze,







- doszedłem do wniosku, że jestem tak samo chory psychicznie i fizycznie jak Kościej,
- robiłem zakupy i byłem roztargniony, bo modliłem się w ich trakcie; widziałem książki z serii ,,Black Stanisław'' i kupiłem deser czekoladowy, który otworzyłem przy kasie, lecz ekspedientka była dla mnie wyrozumiała,






- dostałem dużo nowych komentarzy, w tym od Gabriela Augustyna Tarasiuka, który kwestionował teorię Kopernika, byłem tak pochłonięty czytaniem komentarzy, że nie zważałem na ostrzeżenia Babci, że pierogi wystygną,






- pisałem list otwarty do PiS - u, w którym wyrzucałem Jarosławowi Kaczyńskiemu, że nie broni nienarodzonych dzieci,






- prof. Presbury po zażyciu tajemniczego specyfiku zaczął zachowywać się jak małpa,






- Marcin ,,Lómendil'' Morawski pisał, że nie lubi lwów, w tym Aslana,
- Czesław Białczyński w programie telewizyjnym pokazywał w swojej domowej bibliotece ,,Pinokia'' Disneya w zniszczonej okładce i mówił, że zawsze nienawidził występującego w tej książce Jezusa Chrystusa,
- za radą Maryi pisałem własną krwią w zeszycie do religii,







- pojechałem z pielgrzymką do Czech i opowiadałem jej uczestnikom czeskie legendy min. o Libuszy, która przepowiedziała narodziny św. św. Wojciecha i Wacława,
- Pavlas ov Vidłar obrażał Alexandrusa ov Cocelaise, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,
- Stalin zabronił mi zjeść dwie czekoladki, a ja byłem tym zaszczycony, że ,,tak ważna osobistość interesuje się moim życiem'', UWAGA: Na jawie jestem zoologicznym antykomunistą,
- germańska runa ,,R'' wygląda jak ,,K'' i oznacza śmiałość,







- w ,,Encyklopedii 'Białych Plam'' były hasła o Jurandzie ze Spychowa i królu Gunterze, oraz o roli elfów w ,,Mistrzu i Małgorzacie''; czytałem, że Bułhakow jako jeden z pierwszych zaczął opisywać cudowność bez potworów,






- pewien aborygeński wódz polował na megalanie i chciał je hodować,







- J. R. R. Tolkien i Clark Ashton Smith razem z autystycznym chłopcem pojechali do Etiopii, Sudanu i Konga, gdzie Tolkien wymyślił Melkora, zaś chłopiec różne istoty fantastyczne min. rogate indrikoterium żyjące w piekle,






- miałem małego psa podobnego do foksteriera, który mi uciekł z domu i szukałem go razem z sąsiadami, a niemiła gosposia skarżyła się na mnie, że śpię w majtkach i czarnej podkoszulce,
- razem z Alexandrusem ov Cocelaise dla zabawy udawałem komunistę i mieliśmy spiskować w czasie szkolnego apelu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz