środa, 17 kwietnia 2019

Oniricon cz. 484

Śniło mi się, że:







- mój promotor, prof. Stefanus ov Floriakov był zły na mnie gdy napisałem w zeszycie o objawieniu Maryi z Dzieciątkiem, zawstydzony zakleiłem tę stronę i przyznałem, że mój tekst mógłby się spodobać katechecie, a nie profesorowi historii,






- odwiedziłem grób Vlada Palownika, widziałem spacerującą po nim ćmę i myślałem, że jest to dusza wampira,






- w oryginalnym tekście ,,Opowieści z Narnii'' Eustachy skrzywił się gdy usłyszał o Warszawie, ponieważ była to stolica katolickiego państwa, lecz na filmie nie pokazano tego,
- pojechałem do szpitala psychiatrycznego, gdzie czytałem książkę o Michaile Bułhakowie napisaną przez fizyka, w końcu sam zamieniłem się w Bułhakowa, którego odwiedził Woland mający czarne, kręcone włosy,






- w 1989 r. po śmierci amerykańskiej polityk Czesław Miłosz napisał do ,,Gazety Wyborczej'' artykuł krytykujący wegetarian,







- ,,Mistrz i Małgorzata'' nosi podtytuł: ,,Igrając z ogniem'',






- ,,Tatra'' spodobała się dzieciom, choć uznałem, że jest dla nich za drastyczna i za trudna,







- zobaczyłem dzika z mieczami świetlnymi wystającymi z ryja; w naszych czasach Kościół sprzeciwia się germańskiemu kultowi dzików, których symbolem jest młot Thora,








- Mariusz Trynkiewicz stanął na czele jakiegoś programu badawczego realizowanego w więzieniu,







- pojechałem po raz drugi do Chorwacji, idąc ulicą Zagrzebia myślałem, że jestem w Szczecinie, potem trafiłem do doliny Oczatki, gdzie w pensjonacie podłoga była wyłożona niebieskimi oczami o symbolice okultystycznej,






- w Wenezueli rośnie ziele koprzyń,






- pani Anna ov Stipulova radziła Alexandrusowi ov Cocelaise, aby rzucił prace w Mc Donaldzie, bo zarabia tam tylko 300 zł miesięcznie,
- zostałem wyrzucony z Empiku w CH ,,Kaskada'' w Szczecinie po tym jak na zapleczu niechcący spaliłem duży foliowy kosz w palenisku do spalania pokarmów nieczystych, gdy pracownica Famopaxa  krzyczała na mnie, zamknąłem oczy, a potem uciekłem, miałem nadzieję, że jeszcze będę mógł tam wrócić,
- kiedy wraz ze znajomymi wyszedłem z tramwaju na niewłaściwym przystanku, pani Anna ov Stipulova pokazała jak cofać czas poprzez wsiadanie do innego tramwaju jadącego z przeciwnej strony, potem zasłaniając swoją nagość spotkałem pana Martinusa ov Simcassa , który brał prysznic razem z czarnowłosą kobietą w okularach, potem przyszedł kaszubski niedźwiedź i coś mówił,







- Janes ov Calcium zwrócił uwagę, że Sigmund Freud odgrywa ważną rolę w niemieckiej popkulturze, gdzie nigdy nie jest przedstawiany humorystycznie, Janes przepowiedział, że coś się wydarzy,






- przeglądałem poprzedniego bloga Sławomiry, na którym ujrzałem wiele kolorowych liter oraz rysunek różowego smoka,






- w Chinach zaprzyjaźniłem się z dużą świnią imieniem Mao,






- w Belgii Ordan z Brustaborga zaprzyjaźnił się z otyłym smerfem,
- pan Filipus ov Falconius powiedział mi, że Ravialus ov Rikłocic czyta właśnie książkę o chrześcijaństwie  i że będzie miał temat do rozmowy ze mną,






- pewna kobieta urodziła zamiast dziecka jego złoty posążek naturalnej wielkości,






- wyjaśniałem, że słowo Gehenna (piekło) pochodzi od jerozolimskiej, kamienistej doliny Ge Hinnon  gdzie Żydzi palili śmieci,






- odwiedził mnie GISZ Edward Rydz Śmigły,
- odwiedził mnie Józef Piłsudski, którego moja Mama nazywała Bronaszkiem i uważała, że uczciwie nie pracuje, obnażyłem przed nim genitalia i na znak sympatii dałem pieniądze,






- w średniowieczu joannici walczyli z Tatarami; według jednego historyka przegrali, a według innego odnieśli zwycięstwo i uwolnili wzięte w jasyr branki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz