poniedziałek, 1 lipca 2019

Oniricon cz. 501

Śniło mi się, że:






- pod koniec życia Ordan z Brustaborga żałował wszystkich zabitych przez siebie potworów i łotrów,






- szopy pracze osiedliły się w Grecji,






- zdziwiłem się gdy mi powiedziano, że Tajlandia jest krajem muzułmańskim,






- widziałem żółtego wieloryba o ptasim dziobie i dziewczynkę, która chciała zostać asasynką,
- w jednej ze średniowiecznych kronik Świętowit został nazwany Światłowodem, czyli Lucyferem,







- w serialu o Xenie występowali Słowianie mieszkający na Atlantydzie, którzy wyznawali slavic wicca,






- w szkole spotkałem Jenę ov Blackeyovą i czuliśmy wobec siebie miłość,
- byłem prasłowiańskim chłopcem Borzywojem i miałem przyjaciela Michała Chrobrego, świetliczanka - pani Anna ov Hrive wysłała nas po cukier do herbaty,






- miałem w domu zasuszonego, prehistorycznego nietoperza, który nie spodobał się Pavlasowi ov Vidłarowi, więc go wrzuciłem do ognia,






- Staś i Nel dotarli do Zimbabwe,






- muzułmanie mieszkający w Mezopotamii; Sumerowie lub Fenicjanie czcili wielką żarówkę, której podobizna była ułożona na trawniku,






- w książce ,,Atlas zwierząt świata'' Marka Carwardine'a przeczytałem fragment: ,,U tropikalnych wybrzeży Svalbardu...'',
- we wsi Taplary wioskowy głupek krzyczał na całe gardło: ,,Ludzi biją!'', mając na myśli to, że kopią dół,
- we francuskiej wsi pewien starzec nie wiedział jak się nazywa, a nazywał się Petuel,





- Mark Carwardine napisał bajkę o niedźwiedziu polarnym,
- w Brazylii odkryłem starożytny napis ,,Coagatus'',





- WWF mordował ludzi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz